modellchock

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Elin Jansson - 28 december 2011 17:31

hallluu!


kom precis från stan, har vart och firat mammsen GRATTIS<3 


igår mådde jag bra och somnade inte en enda gång under hela dagen!

men idag va det mycket sämre igen.. hade inge kraft alls.. orkade inte ens duscha, hela huvet snurrade bara oh allt blev bara blä.

Snälla gud! jag mådde ju bättre men tydligen inte.. blääää usch fy... shooot me!


igår köpte jag lös naglar och gensast tar allting mycket längre tid att göra..

knyta skorna funkar inte, knäppa knappen på byxorna funkar sådär efter att man försökt några gånger.

men ska man vara fin får man lida pin..


har påbörjat ett harry potter marathon! såg första igår och kom ihåg hur rädd jag va för vissa saker när jag såg den först hahhaa nu garvar jag  åt det hihi snacka om att jag har växt upp hihi.

klarade till ovh med av att se de två sista filmerna själv :M! STOLT

nu ska jag kolla på tvåan och sen förhoppnigsvis sova.

alla har klagat på dagmar( som jag trodde dem menade ''katt tanten'' haha) men har faktiskt haft det bra ändå.

har hört den självklart på kvällarna men inte på natten TUR!


digsters nyärs spotify lista går in i hjärnan just nu! helt okej men är helt slut utav att ha åkt till mamma och firat henne så orkar inte lyssna på riktigt..

Soare'n går väll såå där tror jag har hittat en låt HAHA inte så lyckat men ajja..


nu ska jagfortsätta myyysa i mitt mellandagsrea fynd och min bad hair day mössa!


hoppas alla ni mår bra och slipper må som mig

XOXO!! 


byyyeeebyyyee!<3


inga bilder idag.... har glömt kabeln till datan från kameran hos mammsen :*

Ovido - Quiz & Flashcards