modellchock

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Elin Jansson - 11 december 2011 20:05

assåååå....  vette fan hur ska jag ha håret på lucian?... PROBLEMS.. 

Snälla kommentera hur ni tycker.. 


Platt, lockigt eller vågigt?....


ajja har hoppat i mina mystofflor vilket betyder att nu äre kväll.

Åkte och hämtade Ella sen drog vi te Willys och köpte godis fast jag som är så nyttig köpte vindruvor också HAHA..

Drog hem te henne och slog på en film.

Kollade på Hiphip hora.

Haha skratta så jag dog nästan plus att jag skämdes åt dom.

nu ska jag nog kasta mig in i duschen och sedan slänga mig i säng och typ bara DÖ!

Annars kommer jag däcka typ 10 på lusse och det är inte läge för det.

Är sjukt taggad så nu jävlar...


Ajja sover hos Ella i morgon så det är inte säkert att jag kommer blogga så mycket..


och vet ni dagen i morgon består inte av nått plugg alls hihihihi :D!!

har ingen hemkunskap så har sovmorgon till 9 då vi har Lucia träning i morgon till tio och efter det äre so och då ska vi fixa våra lusse tröjor som dessutom kommer bli dom snyggaste.

Efter det är det låååång lunch och sedan musik igen.

Och sen svenska och då är det bara de som är kvar som ska redovisa och om vi inte hade hunnit blivit klara med lussetröjorna så skulle vi få fixa dom på den timmen också!

ÄLSKA skolan ibland asså, eller ja älska våran lärare som  är så jävla bäst! Våran STINIS kommer fan sakna henne på gymnasiet :(<3

ajja nej nu äre dags för duschen sen sängen.


men öjj kommentera hur ni tycker håret ska vara har fan BIG problems asså....!



 



SNÖ ?!?!?!?!?!?!?!?!  

Av Elin Jansson - 11 december 2011 11:45

asså i morgon kväll/nattäre lusse i skogslundshallen! Kom och kika kanske?!


Lite tråkit äre ju eftersom det är sista året klassen får vara med :(..

men tagga sönder har jag redan gjort för typ två månader sen och det kommer fan bli blod bad hahah... alla nior går in för att vinna..

men vafan lite kul ska man ju ha.  

synd bara att jag inte spelar ute så jag kunde få trycka några över sargen.. (fast så blir det ju jag som åker över själv).

nej istället ska jag sitta och plocka små vita boalr med hål i helst inte ur nätet om man säger så.


allt är klart inför Lucia. den andra saken jag behöver ha är klar på måndag så då får jag hämta den sen är allt fixat och klart.

I morgon är en timmes träning med birgitta och träna dikten..  eftersom vi ska ha Lucia i Hammarhallen så borde jag nog få stå och skrika annars komemr det ju inte att höras hahah...

Ajja shit the same ska kanske vara med Ella senare så vi hörs väll av kan jag gissa! 



Glöm inte bort Lusse nu och kom och kolla!! 




 

Ovido - Quiz & Flashcards