modellchock

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Elin Jansson - 17 december 2011 23:00

Jag DÖR!!!


Jag så sjuukt glad för Jannes (jeanette) skull :D:D

Plus att hon tar kål på mig! Herrejesus vad glad jag är ååååå det är helt sjuuukt trodde fan aldrig det detta skulle hända :D fast så vare ju inte så :PpPPPppPpPPP viste att det skulle hända nångång :D daaaaaaaaaaaaaaaaa :D 

så jävla askosådnbmköjvnaspkz GLAD :D!!



 

Av Elin Jansson - 17 december 2011 19:07

tjaaa!


mådde sjuukt dåligt när jag kom till hallen..

Herrarna hade match innan så fick glo lite på den innan det var våran tur att dra oss ut på plan.

Mådde skit dåligt innan matchen och hela huvet bara snurra.. I början av första snurra det reält men efter ett tag så försvann det.

Eftersom matchen va med Dj så var det 3 gånger 20 effektivtid (eller vafan det nu heter) så första perioden tog typ 45 min.... GÄRNA!

Höll på att skjuta mig i mål fan vad dåligt jag mådde i pauserna helt sjuuukt.

Fick btw världens bästa nyhet av Gabbe så blev mycket glad preciiis innan matchen Wiiihiii!! ojaaa!!  BYEBYE på dig kommer inte sakna dig ett jävla piss.

åå en sak varför har man domare för??!! de förstör ju bara :PpppPPPPPPPppPPppPPPPPPppPpp


Nej nu sak jag käka sen har jag inget att göra... OVANLIGT! nej men blir väll att slå på en film och sen DÖ!


bbbyyeyebyeyeee!<3


 

Av Elin Jansson - 17 december 2011 14:40

tjooo..!


sitter här försökt gjort lite magic med ps för att få en ny header.. men faaaaaaaaaan det står bara still i hela huvet....

Vill nog ha fina vinterbilder men jaa så regnar det utanför fönstret.

Yiiipiiiee!! men eftersom Sverige varken har sol eller snö på vintern så kan jag ju lika bra flytta till nått ställe där dom i alla fall har sol :D

hehe nu va jag smart ;)


Matxh om två timmar mot rönnby! 

Samling om en timme och här sitter jag och har det bra..

Hatar tidiga matcher på Lördag mn också Sena.. de kan fan lägg adom mitt i så slipper man gå runt och vänta hela dagen.. 

Nä får väll se om jag hittar nå bilder till headern vi hörs la sen! 


bbbyyyeeebbybyeee!!!<3

 


Ovido - Quiz & Flashcards