modellchock

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Elin Jansson - 4 december 2011 20:36

tjaioo!!!   


har inte mycket att skriv men va hos Ella och prova Lucia linne idag....  Varför Lucia för igentlien varför firar man det?..

ajja inte klaga slipper vanliga lektioner så jag är glad i alla fall :)!


 


Av Elin Jansson - 4 december 2011 14:56

Nu är allt städat och klart!

Tvättmaskinen går för fullt och nudå?

haha vad ska jag göra nura?har inget att skriva om här så jag får väll slänga mig och kolla på tv eller film.. 


Någon som ven nån bra film? :)


KRAMKRAM!!<3

Av Elin Jansson - 4 december 2011 13:44

Happ i centrum äre julmarknad och vad gör jag?.. 

Jo är hemma och gör inte ett piss... ovanligt!

Näää ska nog ta och börja städa på rummet! 

Social är jag bara dra iväg ett sms :)! 

hörzz<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards