modellchock

Alla inlägg under november 2011

Av Elin Jansson - 29 november 2011 21:09

Hitta en jätterolig sak på fejjan :)



E:Oh, en jätte bra kyssare

L:Världens snyggaste

I:alla älskar dig

N:du kan behålla hemligheter






A: alla vill ha dig

B:gillar att festa

C: mindre snygg

D:gillar att dansa loss

E: oh, en jätte bra kyssare

F:bra personlighet och utseende

G:skiter i vad andra tycker

H:en gosig nallebjörn

I:alla älskar dig

J:alla avgudar dig

K:vild och galen 

L:världens snyggaste

M:har dom vackraste ögonen ever

N:du kan behålla hemligheter

O:populär bland alla

P:otur i kärlek

Q:coolaste i världen

R:helt galen

S:lätt att bli kär i

T:omtänksam och bryr sig

U:blond

V:dum i huvudet

X:inte alls duktig i skolan

Y:bästa pojkvän/flickvän som finns

Z:alltid redo

Å:har en dold talang

Ä:kan inte behålla hemligheter

Ö:ruskigt smarter





Kolla ditt namn vettja!c :)



Just nu lyssnar jag på taylor swift haha de va inte igår.

Man kan ju inte göra annat än at tälska hennes hår!


halllluuu!! GE MIG DITT HÅR!




nää nu ska jag borra ner mig i mitt svenska prov som går av stapeln i morgon klockan: fem över halv tre!


byeeeybyeee!<3 

Av Elin Jansson - 29 november 2011 16:33

ska bara börja med att säga att jag är sämst på kemi! 


Fyfan helt slut.. Simning stod på idrottsschemat och jävla vad vi simmma det var bara att köra på.

Körde fort som fan för att bli klart eftersom vi är lediga nästa tisdag hhihihihi :D ska bli skönt att vinka hejdå till alla som måste dra iväg till badhuset nästa tisdag hehe(!)

Men fan det belönadsig med ett stort fett MVG i simning hahah slå de ni ;D


Ska läsa igenom mitt svenska häfta innan jag drar på träning.

Fast först tar jag en liten om väg förbi Ella!<3


byeyybyeyee!!<3


 



Av Elin Jansson - 28 november 2011 16:42

nej men hallå där!

Kollade nyss på klockan och såg att den bara va kvart i fem ochd et är redan kolsvart utanför mitt fönster...

Man blir ju deprimerad..

Måste bara hylla min tjoooocka vinter jacka idag.

Den är ju så jääävla varm och myyysig så hä i de kalla november/december tiderna.

Det är snart den första december och det är inte ens snö ute, YES!! HATAR DENNA SNÖ! 

Så jävla glad så länge den inte kommer....

Vill ju kunna cykla så länge som möjligt. (för lat för att gå)


Idag i skolan så va det allmänt chill.

gjorde inte så mycket hade vårat konsumentkunskaps prov och det va lättare än vad jag väntat mig. (bra de!)

I alla fall så hade vi de fin fina sånglektionerna eller om de är värda att kallas så eftersom ingen sjöng nått (y) GUT lucia tåg det kommer bli..

Ajja nu ska jag nog hitta på nåågot fuuuuuunnnnnyyy!<3 

vi hörs!<3

byyeebyyeee!!<3


 


Av Elin Jansson - 27 november 2011 22:27

jag kan inte förstå att du redan är 3 år! 

vart fan tog den tiden vägen... Det har ju gått hur fort som helst... 

7jäkla gullunge är du!!!!<3<3<3<3




   





Av Elin Jansson - 27 november 2011 21:47

hihihi okej ljög lite det blev inte tokiga frisyrer utan det blev lite städning faktiskt.

Kolla här:


Före!


 

Efter!


 




Plus att jag fick iordning min lilla sötnos! det är ju trots allt första advent idag!

 

 



hihihihi min vita minigran!

Hihihi den hade jag faktiskt glömt.... 

Nää plugga lite till innan jag går och sover.. det är ju prov 08.00 i morgonbitti i konsument kunskap! Gillas ordentligt enligt mig i alla fall.............

Shooooooot meee!!

Ajja jag är redo för skolan nu i alla fall med mina tugguuuumiiiii paket och vi får se hur långt de håller...

Byyyyebyyeee!!<3


 


PS. min gitarr håller på att gå sönder!!! HJÄLP MIG! kan ju inte leva utan den...!


 



Av Elin Jansson - 27 november 2011 19:59

tjenaii!!



klockan är bara åtta och det är söndag sp det är dags för heltokiga frisyrer tror ja :)

har pluggat klart nu så fritt fram hihi :)!!


vi hörs senare :)

byeyeyebyyeee!!<3



 

Av Elin Jansson - 26 november 2011 23:25

Tjaioooo...



Pappa väckte mig halv tio i igår och då blev jag skit arg..! 

Haha jag och mitt fina morgon humör.

I alla fall så vaknade jag upp med värsta halsont och täppt i näsan.. Roligt att åka på kryssning med det.

Innan vi hoppade på bussen mot båten så fick pappa springa in på ok och köp halstabletter,nässpray och alvedon!(y)

hehehe niiiceniiceee!!(y)

Vi han bara åka till rocklunda innan busschaffören behövde rast(?)! 

Alla passade på att käka lunch fast inte jag fick nöja mig med ett glas vatten. (spännde tandställningen dan innan)

Det gick bra det med.

Kändes som en evighet innan vi väl sick sackade igenom stockholms till viking line terminalen.

När vi kom dit å checkade alla in och eftersom jag är förliten så fick jag åka med Petra.

Vi gick till nån bar och satt och chillade en stund.

Käkade nötter hihihi borde nog inte ha gjort eftersom jag fick utslag av det haha! myspys.

När vi kom tillbaka och skulle gå omborde på båten nää då skulle vi ju stå och trängas med 2000 pers på terminalen eftersom dom inte kunde släppa på nå folk.

Båten skulle gå fem i fem men avgick en timme och fem minuter senare..

När vi väl kom på båten hittade vi snabbt till våra hytter och de börjades dricka hit och dit.

Alla sprang runt och bytte om samtidigt som alla skrattade och hade kul :D!

I alla fall så dansade vi och partajjade låångt in på natten. 

Det är väll det man gör när någon fyller 50?! hihihihih!

Dansade med 7 olika killar, samt två haff haha! ojojojoj!

Nää denna resa glömmer man verkligen inte!

Rolig va den och vet inte hur många gånger jag har skrattat ihjäl mig hahaha :D!

Nää sängen nu och sössa gott!

Byyebyeee!!<3 från en trött och sliten Elin!



        

Av Elin Jansson - 24 november 2011 22:26

så där ja nu är alla träningar avklarade och nu är jag helt utpumpad.

Säger som dom gör på hockeyreklamen: '' man är inte trött för att man har hängt framför en data hela dagen utan man är härligt trött''

En dusch på detta så är det helt okej.

Kom nyss på att det känns som omd et är fredag?! haha knas mitt huve har helt plötsligt bytit dagar.. hihih !

Nä duschen nu så vi får la höras.. 

byyyebeyyyee!!<3

'

Ovido - Quiz & Flashcards