modellchock

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Jansson - 30 mars 2011 22:20

Tjohooo!! ;)



Idag har jag inte gjort nått speciellt..

I skolan hade vi bara plugg No typ en massa frågor at göra -.-

på matten fick jag och melle finfina överraskningar;) hehehe :P

Nej då men resten gick väll bra ;)

Jag va ute Matilda och sen hamnade i hos mig tydligen och där dampa vi sönder fast det är ju faktiskt ingen nyhet precis om jag säger så :)

hehe nu ska jag duscha och kolla liite på tv sen ska jag nog duscha eftersom jag ska vara i stan kvart över sju i morgon ..

heheh liite bilder kommer ;)










 


 


 



 



 


 


 


 


 



 




Av Elin Jansson - 28 mars 2011 17:35

Hallåå.....


dagen idag har vart tung och jobbig...

första dagen efter praoen och den va väll så där..

tråkig och allt så nu är det dags i skolbänken igen...

aja jag har inget att skriva så jaja ...


 

Av Elin Jansson - 27 mars 2011 17:49

heeeeej!! :)))


Nu har jag kanske lite mycket överskottsenergi för jag gick upp typ kvart över ett och har legat och kollat på tv hela dan ...

Kanske dags att rycka upp sig och göra nått?? :D

kanske dra ut och ta några kort efter maten :D

aja skitsamma nått ska göra men nu ska jag dra byyyyeee!!! :D


 

Av Elin Jansson - 26 mars 2011 13:48

usch!! vilken bläää match...

förlora med 1-8 :(((((

i första perioden höll jag på att döda mig själv...

jag har svin ont i ryggen,fingret( en från rönnby stod på det),och trött..

Jag ska aldrig spela fotboll kvällen/natten innan en tidig match faktiskt så börde det vara förbjudet med tidiga matchen!!!

Vi har en match kvar och sen linköping men kenth och madde sa att i linköping så hade dom tagit ihop flickor 13 och 14 och vi skaa ju ha två lag men nu ska vi spela mot varandra och vi har en målvakt :P hur ska det funka liksom??!! :P

ajjja det löser sig nog :)

nu ska jag skölja av talriken och hoppa in i duschen så man kanske är lite fräschare är nu i alla fall :)

virre sitter och spelar xbox.. :)

men me vi hörs och ses

  

Av Elin Jansson - 24 mars 2011 22:08

tjooo!!


Nu sitter jag här med två kuvert som ligger brevid mig.

Ett är en påminnelse att lämna tillbaka boken som jag lånat på biblan :K!!

och det andra är ett lönespecifikation från mikas :P??!!

Vad skulle jag fått dom pengarna ifrån??

aja tacka oc ta emot lite pengrar är ju aldrig fel men jag fattar inte nått av orden som står i ''brevet''....

aja boken ska jag kanske ta och lämna men pengarna har jag ingenaning om vad jag ska göra med?? hjälp kanske ?? :D

aja ska sova nu och sen jobba i morgon igen för min och malins fin fina tröjor måste ju bli klara nångång :D!!!<3

natti :D

ps. hjälp mig med pengarna nån?? :D


  

Av Elin Jansson - 17 mars 2011 19:16

heheheh malin ska döö så mycket som det bara gååårrr!!!!!!!

Den jäkeln kom på att vi skulle sjunga för mig i omklädningsrummet -.-

btw vi ska gå på bio :D!!<3

heheh inge chill perfekt tagg ;)

hehehe nej men jag vet inte men vi hade det gnska kul på praoen ;D

mitt när jag höll på med att packa upp godiset så kommer min hemkuskapslärare med en stor godis påse och vi har nyss haft näringslära ;) hahahah!! döööör..

aja skit samma idag på träningen så gick det ju skit bra asså helt jävla toppen nöjd !!!!!!!!!!!!!! :((((((( NOT!!

fick gå av när vi körde två mål eftersom det gjorde ont i fingerjäveln!!!!!!!!

vafan ska man ha fingrar till !!! dom är ju faktiskt bara i vägen :(((

nej nu ska jag faktiskt sms: malin och kollan bion vi synes och höres !!!



   

  


Av Elin Jansson - 15 mars 2011 22:26

tjooo !!

nu har två dagar av praoen gått och jag vet mer än klart att jag absolut inte ska jobba i en matbutik :P....

men tur att jag har mellmell :D:D!!!

jag har bakat två kladdkakor ikväll för min birthyday är ju tomorrow ;)

Jag lackade sönder på mitt finger idag på träningen eftersom det fortfarande gör ont ibland !!!!!!!!!!!!

Jag lyckades göra så att madde spillde kaffe över hela hennes ansikte i alla fall ;) hehe :)

jag malin och hoppas melle ska på biiio i helgen :D:D!!

vi bara måste se den :D!!

Skit samma jag kom på att jag fortfarande har bilddagboken så jag kika inn där för att bara kolla lite och jag hittade typ en massa bilder :K!!¨

Nu ska jag vara så schysst att jag lägger upp dom också :)!!

  





  

  awww miiina sööta små änglar :(((( och nu är ni borta saknar dom sjukt mycket..



  

 :P




  

shjhieeet as gammal bild juuuh :K:K


  

naw vasco plasco !!!



  

shiiet nästan ett år sen jag förlorade dig.... tur du har det bra nu iallafall :(


  

 nawww......  olle börjar ju fan grina :'( :'(



  


        jag kan ta skit jag kan ta smärta

        för jag hade viktor i mitt

        jag kan ta svek med mod

        för jag har minnen i mitt blod

        jag kan förlora ett öga jag kan krossa en tand

        men kompisar kommer alltid komma i första hand !!!


Av Elin Jansson - 14 mars 2011 21:23

Hejsan :)



Nu sitter jag här helt slutkörd efter första dagen på paroen...

Det va kul men skit jobbigt och det blir bättre av att vi ska börja åtta i morgon:((

Hahahah jag har skillspå att köra en pall igenom hela butikenom är typ två meter gör med chips !!!!!! :D:D:D:D(Y)(Y)

är man bra eller är man bra  :D:D:D:D!!!

Nej men sen skulle vi köra en vagn ut i lagret och vi fastna i dörren och vi ärrrrr så bäst :M:M:M stolt :D:D!!

Hahahahahha nej men nu ska jag kolla på En unge i minutten och duscha innan ballar av stål börjar :D!!!!



  




  

hahahahhahahahahahah vette fan vad dt är men kul ser det ut :D:D!!!

Ovido - Quiz & Flashcards