modellchock

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Elin Jansson - 20 december 2011 15:31

tjaaa!!!



kom nyss från tandläkaren och där spännde hon så hårt i mina framtänder så glöggen som har kommit fram försvann.

Ont som in i helvete gjorde det, men vafan lite måste hon väll spänna annars känner man ju inte att det händer nått.

NU är den grön och röd färgad och bytte bågar så nu lär jag ha ont ett tag.


Det är kallt ute och jag vill åka ner på stan men vafan har inga kompisar i stan och alla ifrån sura har ju redan slutat och dragit sig med bussen eller tåget tillbaka till sura.

Detta gillas inte och det tar kol på mig.

VARFÖR har jag inte med mig min gitarr :'( buuhuuu hade setat perfekt att få klinga lite på den just nu när jag har tråkigt.

Plus att jag vill baka kladkaka men vet inte varför jag inte gör det..

Det är mycket jag vill göra men gör det aldrig.. haha snacka om konstig människa.

Nej nu ska jag göra en kopp te med honung och leta lite låtar till Soare'n (gick inte så bra igårhaha).


ASSåå FAAAAAAAN varför tog jag inte med mig min gitrarr för!!!!!!!! kan nån säga det? bääääähäää  nu blev jag fett ledsen.


byyyeeebyyyeee!!<3




     


Ovido - Quiz & Flashcards