modellchock

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Elin Jansson - 25 december 2011 20:12

jahaja!!


Nu är jag hemma igen, efter tre stopp på vägen så har jag äntligen landat här igen.

Tankar ner en film så ska slänga mig i sängen och kolla på den.


Igår så väckte dom oss tjugo i nio och tio skulle vi vara hos Dimmans pappa.

Åkte dit och käkade frukost! GOTT

Åkte sedan till min syster och firade julen där.

Det va riktigt Nice och fick en volymtåg som jag ville ha, provade den idag och herre jääävlar vad den var bra.

Åkte till Farmor idag och där fick jag även en lock tång (nskade min både en lock tång och en volymtång).

Så nu har jag typ allt möjligt i min garderob haha platttång, 2 locktångar, en volymtång, vågtång och ja massa kläääder!

Locktången har jag också testat och den va ocks grym_! :D:D YAAY(Y)



Nu ska jag slänga in alla bilder och sen ska jag nog duscha, så h jag det gjort! 


PÖÖÖÖsssss på er!! 

byyyebeyyeee!


               






Ovido - Quiz & Flashcards