modellchock

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Elin Jansson - 10 december 2011 20:06




så där ja man kanske inte ser så mycket vad det är (paint bild)....  

men nu har jag fått mitt sagt! pusspåer<3 

Av Elin Jansson - 10 december 2011 19:32

my world is changing im rearranging!

Av Elin Jansson - 10 december 2011 14:20

tjo!  


idag äre match mot serie ledarna nykvarn...

men självklart kan jag inte vara med eftersom jag fortfarande inte är helt okej.

men ska sitta på sidan och ta lite pictures tror jag.

idag ska vi fira Julia som fyllde 3 år i onsdags!!<3 herregud redan 3 år helt sjukt.

men tror itne jag hinner vara där länge.. eller ja det beror på hur snabb mamma är efter jobbet hon slutar nämligen halv tre och vi har samling kvart i fyra!.

Ajja vi har kjorren så vi lär vara där tills dess HAHA.. 

fast jag låter pappa sköta det..   

Ajja nej nu fick vi lite främmande fast de åker snart haha... 

men ändå vi hörs senare pusspuss!!!



åå föresten'!   vill tona håret brunt vad tycker ni ? :)<3




     





Ovido - Quiz & Flashcards