modellchock

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Elin Jansson - 6 december 2011 10:25

sedär ja 3 underskrifter och förhoppningsvis ska världen bli lite bättre....

Hur allas underskrifter ska kunna hjälpa har jag ingen aning om..

shiiiit the same.


Nu sitter jag i skolan och kolalr efter fin fina bilder till mitt facebook föredrag..

Not so fun...

bakom mig pågår det en kamp i schack!  Fin fin skola vi har tycker jag.

Matilda försöker hitta sin blogg och vägrar erkänna att den är borta hahaha!!



Dag 5 med hostan och den är sjuuukt mycket bättre!! ÄLSKA host medicin..

Va helt död i bilen på vägen till skolan och då sa mamam att det inte va så konstigt eftersom det va morfin i hostmedicinen...

inte konstigt att man är trött som satano!! 

ajja käka snart vi hörs!


byyyebyyeee!!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards