modellchock

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Jansson - 30 juni 2011 18:15

tjoooooo... i måndags drog ja te mamma och kom hem för ett tag sen.

först drog vi till björnön och chillade lite där i några timmar fast det va närmare 30 grader så gick jag inte i vattnet, kände inte på det ens :)))))

tänk om det hade kommit en orm eller en fisk ( livrädd för ormar och fskar är så viiiidriga ) då hade det inte blivit roligt.

kom ett ryan air plan som skulle landa och jag va livrädd att det skulle typ kracha eller nått ( livrädd för att flyga också) usch inget hände som tur va ;) brukar itne hända nått heller men men....

efter de tror jag att jag drog hem till malli som btw har fårr halsfluss nu :/ trevligt med 30 grader utanför typ  hahah :)))) 

igår käkade jag och mamma skit goo lunch hos Mats,Lisa och Ellinor skit god mat kan jag säga :D riiiiiktigt niccce :D

vågade inte bada i deras pool heller för det va sviiiin kallt fast det va faktiskt 25 grader i vattnet och det har det varit i mellpells pool hela tiden när jag badat, hehehehehe badkruka?? hehe jaa :)

drog i alla fall till camping med janne efter det och tog ett tag innan jag kom i vattnet för jag trodde att det skulle komma en fisk :(( fast det gjorde det ju så klart inte ;) 

vi tog till och med en liten simtur och fick bara lite panik när vi va typ i mitten av den ''sjön'' eller vad det nu är för trodde att det skulle komma en fisk eller nå :D:D 

efter det drog vi hem till henne så hon fick duscha medans hon gjorde det spelade jag och Edwin lite innebandy, funkar itne så bra på gräs !! bara så ni vet liksom :D hehehe....

vi drog till stan men tåget va lite försenat så vi fick gå från centralen till önsta... tog jau bara nästan 50 min tror ja eller nått sånt.. fast kul vare ju i alla fall.

mamma och dimman hade vart ute på en liten motorcykel tur. 

är nog inte helt dumt det heller, de tänkte åka till globen men ångrade sig och åkte bara till sigtuna eller va det nu va. 

fast det är väll inte så bara??.. ajja va säkert trevligt :)

Ajja janne drog me mig till stan och vi dampa lite innan vi sov hehe.. janne tyckte inte så mycket om one piece kan man säga hehe.. :D

man kan säga att den inte riktigt passade så hennes special sydda one piece för 2 mille blev inställd ;) hahaha..

gick upp med tuppen och käka litte innan det bar av med tåget till stockholm för lite jobb :) 

en casting för giorgio armani.. får väll se hur det gick senare :)

Janne blev förstörd när hon såg hur smala alla andra modeller va :D:D:D

då tyckte hon att jag såg normal ut jämnfört med de andra så det va ju bra hehe ;D 

kom hem vid cirka halv tre tror jag så vi stack och bada för en förmiddag i stockholm med typ 30 graders värme va inte så trevligt och det va absolut inte nååå varmt hehe ;))))

tor en simtur även den här gången och fick faktiskt inte lika mycket panik fast jag kände att den va på väg ;)

neeej nu är janne på väg hitåt så kanske ska ta och rycka upp rummet och ha liite skojj innan pappa och petra kommer hem  med mat från farmor.

höööörrrsss.. byyyebyyye<3


aaaa juste det är city festival i Västerås och det är Suradagarna i sura så i helgen blir det fullt drag :D 






Av Elin Jansson - 28 juni 2011 11:58

jahaja.. väntar på att mitt sim kort kan komma så jag får tillbaka mitt gamla nummer ( hoppas det kommer idag).

har kollat wild child hela förmiddan, sjukt rolig film btw ;)

strax drar jag och mamma och solar sönder på björnön och chillar med livet hehe :)))))))

ajja hörs väll sen från en sönderbränd människa som kanske heter elin.

Av Elin Jansson - 26 juni 2011 23:20

HATAR mygg !!!

de finns fan inge värre asså, dom e så jävla dryga och de är överallt....

har kastat mig i mitt hav av kuddar med ett glas oboy i handen :D(Y)

kollar på csi och är skit rädd :((((

fatatr inte varför jag tycker såna serier är bra när jag är rädd för dom.

kom nyss från malli, vi gjorde inte så mycket vi chillade mest och så.

Deras pool ska fyllas nu men sen klockan fyra har de fyllt typ 1/5 del så det lär ju ta typ hela natten... plus att vattnet är skiiiit kallt ;)

fast jag är ju som jag är BADKRUKA ;D 

nää om man kanske ska ta och sova eftersom man ska upp och springa i morgonbitti :)))) 

olus att det ska bli fiiiint väder hela jävla veckan :D faaaaan vad glad jag blir :D:D:D:D:D !!! hehe

ajja byyyyeee <3



               

Av Elin Jansson - 26 juni 2011 20:37

tjhooo..!!


idag har det vart en riktig chill dag ..

kollat på liite film när jag vaknat och skrattat sönder min mage ;)

Drog hem te malin och kika lite Bert med hon och knurresnurr.

Fick dra till farmor och få grillat eller dra hem och käka och få korv..!!

vad väljer man liksom?? korv blääääääh usch fyyy! :/

Och grillat!!!! (Y)(Y) mums toppen (Y) 

va inte ett så svårt val.

Hos farmor hade vi även majsprovning??!!

låter inte riktigt klokt och det va det inte heller.. faster provade att grilla majs på olika sätt och sen skulle vi smaka och kolla vilket som smakade bäst?? haha ajja det i folie va godast, fast de gjorde ju inte mig nått eftersom jag ääääälskar majs och fick käka en hel del :D

igentligen får jag inte käka majs för den här dumma tandställningen men gjorde det ändå eftersom jag är en smula busig :D:D!!

ajja drog tebaka till malin och vi drog ut på en löprunda (Y)

drog hem duscha och nu väntar jag på att mallllliiii ska bli klar så jag får dra snart.

saknar bääästa mellpell sjukt mycket :(((!!

tycker hon kan ta och komma hem nu nej då ska hon liksom vara kvar på den där dumma ön i 6 veckor !!!!!! tar livet av mig snart..

nää nu ska jag nog dra snart så vi hörrrrsss bäll sen kan jag gissa.. 

byyyyyyeeeee <3 



 

Av Elin Jansson - 25 juni 2011 19:16

glömde lägga in bilderna på håret ;)

hae väldigt tråkit när pappa pch petra drog så jag tog fram locktången oc trixade liiite :)



   

Av Elin Jansson - 25 juni 2011 18:47

vad gör man en regning dag som den här ??  sätter upp håret i nån cool liten frisyr :) 

Dagen har ju inte vart den bästa fast jag har inte gjort så mycket..

tar på mig löparskorna och springer en liten runda senare kan jag tänka mig :)

vill liksom bara ha sol just nu för det är skit tråkigt med REGN !!!!!

nästa ecka kan det gärna få regna lite för mig för då beräknas mina filmer komma som pappa beställde åt mig :)))))

blir liite film maraton så då skulle det sitta perfekt med regn.

lägger in några bilder och sen ska jag ta och byta om för nu verkar det vara lite uppehåll :) (Y) (Y) 


 


några nya bilder ...


        

Av Elin Jansson - 25 juni 2011 00:50

sådär ja nu är min paus över och är tillbaka framför datan :)

hänt en jävla massa saker den här veckan faktiskt...

va hos mami från måndag till torsdag helt ok faktiskt (Y)

shoppa i tisdags med lillasystern, drog sedan till lilla suuura och chilla lite med janne och Daniel.

En riktigt schysst kille faktiskt :)

I onsdags tappade jag min mobil nånstans ute så mamma fick spärra mitt sim kort och allt :(((((

Nu har jag bara ett ''tillfälligt'' nummer fast kan inte göra så mycket på det eftersom jag inte har nå pengar på det....

ajja liiivet har svårare stunder så ska inte klaga allt för mycket över det.

Midsommar idag och det betyder bara en sak: BRÄNNBOLL !! :D

inte för att jag är så värst bra på det men det är ju skit kul ändå :D!!!

hehe dör ju inte av det precis.

liiiite bilder från veckan gliiider in strax ska bara kolla igenom dom och klippa till dom :) 

byyyeybyyyyeee !! <3


chillar inge hos mami i alla fall ;)<3

     elin reklam jansson      två väääääldigt blöta cheyer :D          brrrrrääännnbooooollllll     

Av Elin Jansson - 17 juni 2011 17:06

En väääldigt stor paus !!!    

Ovido - Quiz & Flashcards