modellchock

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Elin Jansson - 5 december 2011 16:22

aldrig har host medicin smakat så jäv... gott!!!

dag 4 med denna jävla hosta!  Fick hostmedicin av mamma nu när jag kom hit så nu borde det bli bättre.

Ingen träning eller match innnan det blir helt bra nu..



I skolan vare helt okej kunde inte snacka, då började jag bara hosta..

har sjuuuukt mycket läxor på  G nu..

Banka in ett stort fett skönt MVG på hemkuinskaps provet och inte nog med det kammade hem alla pöäng alltså alla rätt!! JAG DÖR!

jag som inte ens hade pluggat!! ajja satt ganks skönt eftersom det betydde en stor del av våra slut betyg i hemkunskap.



Sov bara typ 3 timmar inatt, resten gick åt till att hosta sönder mig själv.. och då menar jag verkligen säönder..

hosta så jag fick ont i ryggen,nacken och axeln! ooojaaa liivet!<3



jaja vi ska inte ha någon lucia på torsdag vilket som är helt okej för mig eftersom jag ändå inte kan sjunga.

men det betyder att det är lussecupen om en vecka och luciafirande om 1 vecka och en dag :K hahah shiiiet!

övertaggad till Lusse i alla fall vilket som är grymt bra.

kom och kolla vettja skogslundshallen måndag den 12 december.


nu har jag borrat ner mig i soffan och har ingaplaner på att gå upp så vi för la höras om jag kommer på nått :)

byyyyeebyyyyeee!!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards