modellchock

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Jansson - 31 juli 2011 19:48

yo !!!! 



skulle siäda idag bestämde jag när jag kom hem från eskilstuna fast det blev inte riktigt så.

Hamnade i båten med f&f och janne i stället :)

kul hade vi och jag höll på att köra in i några killar i en annan båt hahahah :D

ajja alla överlevde och det gick riktigt bra faktiskt hehhe :D

nej men ni får kolla på alla bilder istället för nu måste jag faktiskt röjjjjjaaa här inne :)



byyyyyebyyyyeee<3 




                   

Av Elin Jansson - 31 juli 2011 19:39

Bilder från seeemestern :)



hehehehe draget fastnade ute i vattnet så de va bara att palla sig ut dit :((((

                                               

Av Elin Jansson - 31 juli 2011 10:18

jag veeeet att jag inte har skrivit något den senaste veckan men som jag skrev innan så har jag ju vart i Blekinge (karlskrona).

Vi bodde i en lägenhet på en gård, lägenheten va jätte mysig.

Den passade jätte braa med 7ukt stor balkong :D (y)

Vi bodde en liiiiiten liten bit bort från havet alltså tog typ 2 min å gå så det va jääkligt skönt.

Det gick visserligen inte att bada där och inte heller fiska så det kan jag dissa stort faktiskt :/..

Fick inte en enda jä... fisk jä...

Trååååkit tråkit och Dimman fick inte heller någon så tävlingen blev ovgjord.. ( fast vann med mest sjögräs).

ajja tar allting dag för dag :)



Fredag: åkte vi runt elva hemmifrån (önsta gryta) och klockan 6 kom vi hem till Nette med familj.

Där fick vi grillat med potatis skiiiit gott!! (Y)

Vi sov också över där och en vääldigt glad Kardelen blev typ överlycklig över att jag skulle sova i hennes säng (den va störst) ;D.




Lördag: vi sov och jag vakna typvid nio (suck)...

Det var bara att kliva upp och det va redan fullfart i huset med ungar som sprang runt och lekte ( skrek) och hade det bra :)

Vi fick vääärsta hotell frukosten och det vba bra :D

Det hade nog inte spelat någon roll vad det va för frukost (hungrig) ;D heheh.....

Efter det piffade jag upp mig lite (släppte ut håret) och hoppade i min onepiece hehehe.

Vi åkte nog runt 11,12 tror jag för vi kom till Lägen heten runt två nånting.

Då var det bara att packa upp allting.

Heheheh tog första bästa garderob och hängde upp mina kläder och blablablaabla.

Efter det åkte vi och käkade på torhamns pizzeria.

/jäkla god KEBAB !!! och nog för att jkag älskar kebab men det va riktigt jääävla god :D!!! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

hehehe bästa kebaben i världen för fan :D!!!

Ajja nog om den, vi åkte runt och kolla lite sedan åkte vi hem och sov.



Söndag: Kommer fktiskt inte ihåg vad vi gjorde så mycket hehheh :D


Måndag: Gick på nått MArin museum och kollade på båtar??!!

Ja ni hör ju hur det låter.. visst ni kanske tyckte det va roligt men det va inte kul för mig i alla fall men men...

Vi åkte äver runt i karlskrona och jag köööööpte en ny nyckelring :D

hahahahhaha ... (har köpt annat också).

Sen tror jag bara att vi åkte runt och vi alla fick se karlskrona från bil fönstret.




Tisdag: MIN DAG !!!

 

Jag shoppaade i karlskronas centrum :D:D:D:D!! hehe vad annars liksom ;)

Köpte massa saker och det enda som behövs nu är ett (två) par jeans :D

får ta det sen när skolan börjar fast jag har ju faktiskt en help del pengar kvar hihihi... eller ja mamma äår skyldig mig ;)

men men tror faktiskt inte att vi gjorde så mycket mer den dagen :D!! (y).




Onsdag: Trore va den dagen som vi faktiskt inte gjorde ett skit.. satt i stugan.. ojeh det va så resten av veckan också fast vi åkte hem på fredagen i stället för lördagen för det regna som tusan och det gick inte att göra något..

men mne men men jag har fått skiiit fina bilder, lite mer färg på mina ''tigerränder'' :D



hehe nej nu är det dsags att sticka byyye byyyyeee  <3



Av Elin Jansson - 22 juli 2011 08:37

drar om ett tag och självklart reser jag jag i one piece :D mamma skrek rakt ut fast de skiter jag i :D heheheheweheheheh :)))))))) hörssssssss

Av Elin Jansson - 22 juli 2011 08:37

drar om ett tag och självklart reser jag jag i one piece :D mamma skrek rakt ut fast de skiter jag i :D heheheheweheheheh :)))))))) hörssssssss

Av Elin Jansson - 22 juli 2011 00:46

Nasse och Nalle puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.

Plötsligt frågar Nasse: '' Puh vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se,två öron för att höra, men varför har vi då bara ett hjärta?''

Puh tänker en stund och svarar: '' Nasse det är för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan som vi själva måste hitta'' <3





Av Elin Jansson - 21 juli 2011 23:34

tjoooohooooo...!!!!



i Söndags kväll åkte jag ju till mamma och sov där eftersom att vi skulle åka med nio tåget til stockholm ( stockholm i mitt hjärta).

dissar stort Sj jävla ''sommartider'' på tågens avgångar.....!

ajja kom dit så vare bara att promenixera till båååååten.... 

låg vid slottskajen så det va ju ungefär samma väg som till kontoret :) (y)

gick dit kolla lite på den sen gick vi och letade efter ett bra ställe att fika på i söder :).

Fast när vi hittade ett fint ställe så kom de på att det va bättre att vi käkade mat i stället.

Slog oss alltså ner på medborgarplatsen mitt på södermalm i stockholm.

efter det gick vi på jäkt efter ett par byxor till mig (a)hihihihi..

plus att mamma och dimman hittade regn stäl till mina små brorsor så det va ju också bra.

efter det tog vi tunnelbanan tillbaka till båten och Nora och mamma kollade runt uppe på den.

Vad är stockholm utan drottning gatan liksom ??  ett besök i stockholm utan vandring genom drottninggatans alla affärer så har man inte upplevt hela stockholm ;D 

prova käder så de bara rassla om de fast hitta bara en klänning och en kavaj, helt Vi slog oss ner på ett cafe nära norrmalms torg och jag dracj liite varmoboy i regnet och kka en stoooooor choklad muffins :D:D:D!!!<3<3

senare mot kvällen satte vi oss på tåget.

Vilken7jäkla resa  hem asså först fanns det inga platser att sitta på så vi fick slå oss ner i trappan :)

En väääldigt pratglad gubbe eller ja man åkte med oss så vi ( mami) fick några skrattanfall  :D 

hehehe sen resten av veckan har jag vart liite i sura och liite i stan så det har inte hänt så mycket :)

Idag åkte jag hem till sura för att packa liite kläder som ska få resa med mig til karlskrona :)

åker tillbaka till mamma vid kvart i åtta tiden så upp med tuppen...

åker ungefär vid nio sa hon så åker dit och packar i de saker som ska med därifrån och drar.

åker fört ungefär fyra timmar till kalmar och sover hos mammas kusin och hennes man plus barn.

åker sedan vidare hela vägen genom typ södra sverige och hamnar tillslut nere i blekinge och alltså då karlskrona :) (y)

kameran är med i högsta hugg så bildbomb plus en massa text kan ni föränta er a en ääääkdigt död Elin :D

hämtade lite drag och ett fiske spö av farfar idag så fiske stpr defentivt på schemat :D tycke jag om att fisk ??? NEJ 

är fiskaqr äcklig?? JA !!!

varför ska jag fiska?? VET EJ!!!

hehhe ajja men vi hörs hörrni sängen kallar och är inte sen att kasta mig i den :D

VI hörsss 

byyyyyeeeebyyyyyeee <3


hahaha hittade asgamla bilder längst ner :D




                         



   

hahahahahahahha varning för gammalt !!




           hehe ajja skjut mig inte Annapanna !! ;D älskar dig !!!!!<3<3<3  

Av Elin Jansson - 19 juli 2011 23:26

vad drömmer man om man har uppnått alla sina drömmar??!

Ovido - Quiz & Flashcards