modellchock

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Elin Jansson - 13 december 2011 17:08

a men tjenare... här har vi en tjej som är tröttare än allt!..

Det är inte varje dag man står utanför hallen kvart i sju på en tisdag.

Tror aldrig att det kommer hända mer, eller jag kommer aldrig mer gå med på det i alla fall.

Lucian gick as bra! och vi va tydligen dom bästa eller nått sånt skit? haha vet inte...

Men vi va sjukt många i alla fall typ alla 9:or förutom typ 4 eller 5 tror ja :) (y) 

Jävlligt långt Lucia tåg blev det i alla fall hihih!

Fast det va fett scary och gå först med ljus i håret HAHA!

Dikten satt i alla fall som tur va så skämde inte ut mig och svimmade gjorde inte jag heller.

Sjukt trött eftersom jag bara sov 4 timmar... 

Lusse gick skit HAHA men vafan vi gick in för å kötta och ha kul så ja.

Stod inte sista och det är inte viktigt varför...!

Men ajja skit samma trött är jag och snart ska jag kolla på smurfaran hihihihi(a) buusig tjej..


Hos farmor fick jag as många nya saker.

Två skit roliga lampor och två ljus grejer vette fan vad det heter.

Aa juste på Jul pysslet idag gjorde jag och mellpell Ljus! 

Alltså stöpte ljus.. Jag trodde att jag skulle dö å herregud gick runt i en cirkel i typ en timme och en kvart.... 

Men haha ajja snacka ju extremt mycket och blev ägd typ minst 70354651356541321 gånger av Mellpell och Martin..

Efter det lekte jag och mell med marsipan och det blev en massa jävla grisar och en snögubbe som blev lite missbildad på vägen hem haha Stackarn.

Nej vill att petra ska komma hem så att jag kan få se om det blev nå bilder från Lucian is å fall lägger jag upp dem här men kan inte lova nått!


byyebyee!!<3



             




aa juste eftersomjag var Lucia så fick jag ett halsband av Jocke som jag tydligen fick behålla hihihi :))))  

Ovido - Quiz & Flashcards