modellchock

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Elin Jansson - 2 december 2011 14:09

jaaadååå!!

Dom som går i min klass vet exakt vad jag menar.. hostar upp lungorna är rätt ord!



har fått tillbaka min förkylning.. han inte ens bli frisk innan jag blev sjuk igen.. 

Carola sa att drick honungs te hjälpte mot ont i halsen och de gör de faktiskt men inte mot hostan (y)

Fick reda på att mami har också legat den här veckan.


Imorgon är det math borta mot sala! TAggahhh och KÖTTA va ordet!

Den spelas halv fem så rolig lördagskväll man kommer få NOT!

ajja inte klaga eftersom innebandy är sviiinis kul hihih!


Ikväll så äre kassapackning på willy's och efter det ska jag och Ella kika liite film hihihi myyysigt aa!


nä fixa mig lite kanske man kan ju se lite fräschare ut i alla fall!

Byyyebeyyeee!!<3



 


  inte fan ser det gott ut men smakar jätte illa gör det ju inte plus att det hjälper ;)

Ovido - Quiz & Flashcards