modellchock

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Jansson - 31 maj 2012 17:53

tjo!


sry för en skit kass update men är mitt uppe i mitten av säsongerna av one tree hill plus att vi har den senaste veckan repat varje dag inför soare'n! :D


den ä i morgon klockan 6 och 8 är det föreställningar så se till att vara där då! :D


måste dra nu byebye!!<3



Av Elin Jansson - 25 maj 2012 14:11

tjo har ingen mobil så vill ni nått får ni skicka röksignaler..


är btw i stallet hela helgen så ni vet så där kan ni ju nå mig :)!

Av Elin Jansson - 20 maj 2012 20:45

tjaio!!


sjuuuukt trött efter helgen plus at tjag inte har någon röst kvar mihihhohohooh!..

äör döv också efter den där jävla trumman som har gått på högvarv och inte nog med det så kom det ju till tutor och megafoner också!!

men men vad skulle man annars göra :D hehe..

ska lägga upp lite bilder åt er och nej jag tog typ inga alls ångrar mig lite i efterhand haha men men ajja skit samma.

Imorgon ska jag stå på scen hela dagen också och det är mindre än 2 veckor kvar till soare`n Fredag den 1 Juni smäller den så se till att vara där!


nu ska jag snart duscha och avsluta kvällen med one tree hill! 


BYEBYE!  


juste har skaffat instagram nu också mohaha! elinjanssonnn så se till att följa där! :)



                                                                         

Av Elin Jansson - 16 maj 2012 15:40

tjio!!



allt är packat och klart! mohahah

nu ska jag se till att sova tidigt eftersom vi har match 20 i 10 i morgon!

de första som tur är spelar i lugnet :)  

ajja ska bli lite one tree hill mys nurå och så småningom nånting!

kommer troligtvis inte skriva någonting här och täckningen brukar det vara lite sisådär med på arenorna men men ni vet ju vart ni hittar mig i alla fall! 


FALUN here we come!



 

Av Elin Jansson - 15 maj 2012 14:28

tjaio!!


Då äre bara en skoldag kvar tills jag drar! (y)

eller ja en halv eftersom jag måste till tandläkaren klockan ett i morgon och laga tandställningen.

ska städa lite i lyan och sedan packa! 

yeaaaaahh life is good! :D



 

Av Elin Jansson - 12 maj 2012 22:41

tjaioo!!



va i stan idag och busade lite med Ella! 

sjukt saknad vän! 

gick på stan och hade mys! 

När vi skulle hem hoppade vi på fel buss hihi så fick gå ca 2 km men vafan då va dagens motion klar så vafan vem klagar lixom ;)

Fixade äver hårförlängning och voilja! HAR SAKNAT MITT LÅNGA HÅR TILL 100000000000000000000!!!!!!!!





ska även lägga upp bilder på min avslutningsklänning! :*



 




I morgon blire helt enkelt chill dag!

puss mina sötisar! :* <3

  

Av Elin Jansson - 10 maj 2012 16:15

tack för att ni förstörde min dag HEJDÅ!

Av Elin Jansson - 10 maj 2012 09:03

tjaio!!... 


har fan inte gjort ett piss denna lektion... har setat och gjort tulpaner av papper?! haha märks att jag går i 9:an mohahahhaha....


på lördag blire mys med Ella som jag inte har vart med på 497896402 år!! :D:D:D

Fett kul och se hennes nya lya!<3


nu ska jag sova resten av lektionen eftersom jag har bestämt att jag får det! :)))))))))))))))



Ovido - Quiz & Flashcards