modellchock

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Elin Jansson - 22 december 2011 14:23

tjaiooo..



hemma från två dagars julshopping.

igår ble det stan med Janne.

Vi sprang runt och leta julklappar åt hennes familj och jag köpte saker till mig själv.

Denna dagen blev det först massage, as skönt!

efter det gick jag på stan med Sofia och Anna plus lilla Julia.

Vilken sköning! vi kommer in i hissen och ställer oss där, då kliver det in två killar(en ''gubbe'' och en yngre kille) då säger hon ååå killar :D:D.

Hahaha jag dör! så sköööön och hon är bara 3 år hahahahah!


nu är alla julklappar i alla fall klara så det är chill!

Sitter här och har lite julmys med mina systrar! inte ofta det händer så niiiceniicie.

skulle behöva sova eller ja mår as dåligt..! och de vet inte vart det är hm..! kul kul.. Fryyyser som satan.. känner att det kommer bli en härlig jul!



bbbyyyeebyyyee!



Ovido - Quiz & Flashcards