modellchock

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin Jansson - 28 februari 2011 18:32

Jag har alltid sagt att innebandy klubbor och jag inte funkar ihop och det är sant..

Va på vårdcentralen idag eftersom fingret ser och gör exakt lika ont som i lördags efter matchen, då tyckte pappa att vi skulle kolla upp det och har det inte blivit bättre i slutet av veckan skulle vi komma tillbaka..

Jag vill att det ska vara bra för jag vill träna men det får jag inte :(

Aja skit samma idag har jag typ bara spelat xbox ;)!!

skönt med sportlov och vara hemma hela dagarna :D

Pappa är och hämtar Petra som missade tåget i hallsta, aja får se vad det blir för mat ;)

Jag kanske ska fixa nått :D:D!!

nej nu ska jag kolla runt lite på datan

  

Av Elin Jansson - 26 februari 2011 15:12

det blev 7-7 i matchen :P

halva matchen stog jag med ett blått upsvullet finger :(

och det ha inte blivit bättre :(

kan interöra det ett smack...

jaja jag får väll inte stå på ett tag :(

aja sånt händer :(


  

Av Elin Jansson - 24 februari 2011 19:14

Hellu!! ;)


Jag komemr få den bästa starten på hela sportlovet ;)!!

Janne kom runnande i skolan och sa att att Sofie skulle komma i helgen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inge kult asså :D:D:D:D (Y)(Y)

hihihihihihihihihihihihi :D:D:D:D:D

vi kommer absolut inte ha nå damp alls :D:D!!!

Aja skitsamma idag hade vi våran sista lektion med Göran i NO :P!!

Kul att byta lärare tre gånger i NO på ett år..

Roligt för betygen :(

Hiihihihihi nej nu ska jag käka ;)


PS: Jag vill klippa mig :(


  

Av Elin Jansson - 23 februari 2011 19:01

tajmahalbalandabad!!



Har du någon gång känt att du har lust att bara slå någon???

Så kände jag idag när vi tjejer skulle dela på en plats och vi va fyra medans killarna skulle få en varsin plats på plan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Jag och Matilda strejkade :M

vi gick med på  det för att dom ville vinna men det va redan för sent....

Aja ända sen jag kom hem från skolan så har jag haft ont i huvet :(

notnotnot kult :(

skit samma jag kollar på moooovie nu så höres ;)


  



  

  Matilda har fullt upp att knyta upp jockes skor medan Dempa dödar han :D:D



  

Av Elin Jansson - 21 februari 2011 18:08

tjo!!


idag har jag typ bara inte gjort nått faktiskt..

mateboken ligger orörd precis där jag dumpade av den när kom hem från skolan :)

matte prov i morgon (Y)

jag lääääääängtar sååå mycket -.-

jag har typ nyss klivit ur duschen och slog mig ner här..

min garderob ser ut som en katastrof men det får den faktiskt göra det är ingen som behöver sitta där ;)

hihihihihi  näääääe  justee!!

idag i skolan kom vi på att det va skit länge sen vi spelade bubblan :D:D

vi frågade Stina om hon hade en kortlek och det hade hon så vi började köra det och en massa annat ;) hur kul kan man ha igentligen XD

Bilden var ur tråkig så jag satt mest bara och ritade blommer när jag inte minglade runt lite ;)

vi har gjort samma uppgift sen vi började skolan nu och jag har vart klar i typ evigheter..

och våran bild lärare har satt upp 100 saker (som är 98) att göra när man är fardig med sitt arbete..

det är typ att man ska rita sig själv hur man ser ut när man käkar citron och en massa skit... -.-

nej nu ska jag strax laga mat så fort pappsen kommer hem med allt som han har handlat ;) 

hittade föresten bilder på när vi gick modevisning för ett tag sen fast dom bilderna lägger jag inte ut här för dem var alldeles för pinsamma :D

hihihih synd..

nej vi hörssss!!!

  




  

 Linns idiotiska ordning i skåpet.. XD



  

 svin gött !! (Y)


  hahahaha Becka vann en kort lek för att hon va bäst av tjejerna i klassen XDXD


   

  mobba nt!!


   

  vet inte hur jag tog den här :D


   

 hehe So prov ;)  

Av Elin Jansson - 18 februari 2011 18:00

tjoooo!!!


idag har jag ingen bra rubrik precis..

jag vet inte heller vad jag ska skriva:P

jag har ju som vanligt vart i skolan och så..

jag gjorde klart min skylt på trä slöjden idag så nu har jag bara korgen/skålen/ nånting kvar ..

har ingenaning om vad det heter igentligen och jag är faktiskt inte så intresserad av att veta:P

slöjd är precis det bästa ämnet och speciellt inte trä!!!

Jag slår ju bara sönder fingrarna och träffar fel:(

aja träslöjd är nog inte menat för mig heller ;)

hihihihihi aja nu ska jag plocka ur saker ur min bokhylla och försöka ta ner den :K

Det kommer sluta med att jag ligger underden tror jag...

aja man kan ju försöka pappa kommer ju hem om ungefär tjugofem minuter så det är lung kan ju ta och plocka ner alla saker först vi kan ju säga att typ tre saker tog 25 minuter att plocka ner i en låda ;)

hihih min säng får jag i morgon :D:D:D:D

shieeet vad jag ska chilla i den och kolla tv ;)

fast får ju inte precis så mycket plats för annat :(

skitsamma får tbx min garderob igen och där ska jag ha allt i mitt rum ;)

nej nu ska jag ta och sätta fart annars kommer Petra inte bli glad när jag inte har gjort det jg lovar ;)

så musik på myskläder på så nu kan jag börja :D:D

  



Av Elin Jansson - 17 februari 2011 20:25

Tjoooo!!


Det va ett tag sen ni hörde nått från mig :P

Det har itne hänt så mycket precis :P har haft två prov den här veckan så ganska fullt upp :(

Det är svin drygt att ha en massa läxor och skit...

Vänta.. det är inte ens värt att kalla det läxor och prov utan typ allt skit...

jadu.. det r inte lätt i livet ....

ihihihihih poetntet kom fran :)

nej då men jag är på 5:e säsongen av vänner och det är det enda jag gör just nu XD!!

hahaha nej då jag ahr väll liv ;)

Just nu kollar jag på vänner med virreburr :D:D!!<3

Aja skit samma jag har ett engelska prov stt plugga på så jag ska ta och göra det nu :D

har lite bilder från den senaste plåtningen ;)


  



  

  

  




Av Elin Jansson - 6 februari 2011 18:35

Yay vilken bra match vi gjorde tjejer !!!!!!!!!!!!!!!!! NOT!!!!!!!!!


Orkar inte ens skriva nått idag för jag är trött :D:D:D:D!!!!!!!!




  

Ovido - Quiz & Flashcards