modellchock

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Elin Jansson - 16 december 2011 13:44

Har typ nästan precis kommit från skooolish! 

Riktigt chill dag har inte hänt så mycke gjorde papperskorgar på bilden (julpyssel).

Efter lurren satt vi i kärn och typ ja inget snackade om barn haha och vi kom fram till att jag skulle ha åttlingar eller ja sätta rekord på det.

Vi snackade om allt från adopterade från kina till bröllposringar haha, ja vi är lite knäppa i huvet.

Stackars Salle som fick sitta och höra på oss, men han dog ju inte i alla fall! 


på gympan dansade vi jul dans haha skiiiit kul  vare och jag har MVG i idrott!! (y) yayyy!! 

Efter det körde vi snöbollskrig och det flög bollar i hela hallen hihi tror jag brot foten och axeln dog minst   965632 gånger men det vare nog värt!

Nu har jag satt på mig mina mys pys tofflor så nu kommer jag inte gå utanför dörren föränns i morgon eftermiddag då vi har match mot Rönnby.. vette fan om jag kan vara med eftersom jag hade sjuukt ont i halsen i morse men det försvann under dan? hm..

SNÄLLA GUD jag ber dig orkar inte nå mer sjukdomar har nog haft allt man kan ha.. blev ju aldrig riktigt frisk förra gången usch.. lite av hostan sitter kvar och hostar tills jag spyr nästan.. INTE okej!


Nej men ska nog slå på en GUUUT (y) film och sne bara myyyysa med mitt täcke :D!<3


Äre nån som vill hitta på nått så finns jag har extremt tråkigt, Ella är sjuk så henne kan jag inte göra något med :((((.. Sååå ajja ni vet vart jag finns.

KRAMKRAM: Elin<3



Dags å städa lite kanske.....

   


Ovido - Quiz & Flashcards