modellchock

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

hår hår hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

Av Elin Jansson - 15 oktober 2012 22:33

vad ni än gör klipp aldrig av håret själv även om ni har hela världens olika anledningar! 


SAKNAR MITT HÅR SOM FAAAAAAAAAAAAAAN! men ja det växer ju ut igen sakta men säkert.. måste komma iväg till en frisör som kan bleka ur mitt hår så jag kan bli blond igen och så jag slipper den här morots färgen gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!! 

KRAMIZAR: en sjukkkkt ledsen tjej :(



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Jansson - 4 december 2012 16:49


TJA!    jag startade den här bloggen för er som undrade över mitt modellande och ville veta mer om det. Nu är jag itne så aktiv längre så har bestämt mig att lägga ner bloggen. Ska bara ta och spara alla bilder härifrån och spara dem så jag har a...

Av Elin Jansson - 2 december 2012 23:13

Tjo!! Fullt med snö överallt och det är fullt med mys!!! :D I morgon får man åka tillbaka till mys skolan som är över full med ljusslingor över våra arbetsplatser det är till och me helt insane! Mami har julstädat och jag har kollat på one t...

Av Elin Jansson - 27 november 2012 21:39

Har inte skrivit vet men f**k that! Lägger upp massa bilder istället! Föresten så snöar det sjukt mycket ute och kan inte beskriva hur jävla cepe glad jag är över snön:DDDDDDDDD! Btw låste datan i skolan idag... Det va en väldigt dum idé......

Av Elin Jansson - 13 november 2012 20:33

Jo men tjena! Vad hände idag?.. Skola hehhegehehe.. Hade miljöprojektet hela förmiddagen och ja det va fett kul med debatten hahahah vissa frågor gick helt år skogen hehe spårade ut lite. Vi kom fram till några läsningar i alla fall! Sedan ma...

Av Elin Jansson - 11 november 2012 13:45

Det här med att plugga i bilen är inte riktigt så kul.. Ska man ut och fara så har man inte direkt något val! :D miljöprojektet på tisdag så engelska är just nu det modersmål jag pratar! Just nu är bilen på väg till Västerås sjukhus.. Efter det ...

Ovido - Quiz & Flashcards