modellchock

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Elin Jansson - 8 december 2011 19:46

argare än allt va fan ett bra tag sen jag blev riktigt jävla arg.. trore va typ 2 år sen eller nått..  HAHA ajja ibland måste det ju ut.



Skooooolish idag va väll helt okej.

missa no'n med typ fem min eftersom vi satt i hallen och flätade hår haha..

Hade fem minuter matte eftersom jag var hos lilly och gjorde en massa jävla intressetest, kul vare i alla fall. (y)

kollade sista avsnittet på turkisch! BUUUHUU nu har jag ingen anledning för att klara mig igenom veckorna längre eftersom vi inte kollar längre... !

Sen bar det av till Ubbe och deala lite och fick en litet ''uppdrag''.

Gjorde det snabbt och sen slöjd.

Gjorde bara japansk flätnings teknik och sen sprang jag in till träslöjden och hade kul.

Våran klass är ju bara så jävla bra så det finns inte helt seriöst den bästa klassen man kan ha HAHA vi är STÖRDA i huvvee!! :D

Shit the same åkte hem sen till Ella och sedan ner till hallen.

Nu sitter jag här väntar på att mitt arsle ska släpa in sig i duschen och rida på det varma vattnet så jag sedan kan börja plugga lite.

Mitt berömda facebook föredrag går av stapeln i morgon klockan 08.10 ! 

Längtarrr sjuuukt mycket.


näää nu ska jag nog ta och bläddra vidare!<3


byyyebyee!!!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards