modellchock

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin Jansson - 31 oktober 2011 18:23

tjaiooo!!!



Idag har jag inte orkat gjort nånting... har bara legat och glott på tv...

Nu på eftermiddagen så har jag faktiskt tvättat hälften av mina kläder så allting ska väll var arent och fint!

Har fått ont i halsen... eller inte riktigt ont men det kliar så in i helvete...

Har varit off hela dagen men men det är första dagen på höstlovet så jaaa vad ska man säga niice nicce!!<3 

Nu tycker jag att Malin kan komma hem!SAknad!<3 

Och tomorrow äre träning.. mjo får se hur jag gör med den..!<3 

njaej nu ska jag nog duscha och fräscha upp mig lite... 

hörzzz!! <3




Av Elin Jansson - 30 oktober 2011 21:55

tjoooo!!!!!!




i morgon ska jag sova så det bara sjunger om det !!!!!!

gonatt

Av Elin Jansson - 28 oktober 2011 21:45

Tjajiooo!!!..



sitter här och har beslutsångest.. ska jag börja med salladen eller packningen :(...

vette faen men det spelar ingenroll för kommer ha glömt nånting ändå så..!

Har stoppat i batterit till kameran på laddning, och den blir Jannes i morgon.

Eftersom det alltid är hon som inte vill vara med on picture.

Sms:ar lite smått med Sofie som också ska börja packa men inte riktigt har kommit igång :D  hehe inte ensam alltså.

Bussen går 08.00 i morgon bitti från ok.. så upp sju tror jag eller halv åtta har inte bestämmt mig..

det enda som ska göras i morgon det är ju dra på sig mjukisar och ta med min kudde och sen åka till bussen.

alltså kan jag gå upp typ halv åtta ;D!

heheheehhe ingeeee niiice i alla fall..!



Nog med Sm, idg så gik jag på höstlov :D hihihihi(y)

Ska sova så jävla mycke det bara går eftersom jag är helt forveralone.. nejdå men det behövs eftersom jag inte ens orkar skolan...

På svenskan i morse så hade vi ju våra vanliga grupper.. jag och alla killar (y)

Kul vare i alla fall och har aldrig garvat så mycket tio över ått apå morgonen hahaha..!

Riktigt trevliga killar har vi ju i klassen i alla fall..

På bildern fick jag rita arga hundar som inte gick så bra haha.

Och i matsalen så vare ju vegge pizza på menyn... smakade inte så gott men käkade eftersom jag var sviiiin hunrig..

Sen kommer vi  till den extremt roliga dodgeballs tuneringen.

Hhahaha min fin fina hopp kommer jag inte glömma i fösta taget..  malllllliii vet kan jag ju säga.!!

Min rygg är helt krossad men vafan lite smällar måste man ju ta eftersom vi hade sviiiinis kul :D!<3

hahaha min klass äre ju liite cp men vafan kul vare i alla fall :D hehe!

nej nu ska jag faen sätt afart och sen gå och sööööva annars kommer jag aldrig komma upp i morogn .. det gör jag ändå inte men ändå..!

Byyyebyyyeee*!!!<3 







Av Elin Jansson - 27 oktober 2011 21:03

Hoppsan du de va ett tag sen jag skrev nått....
har typ inte så mycket att skriva... 
Mest plugg och träningar.. Livt är ju helt enkelt toppen ibland(Y)
Och om jag inte pluggar eller tränar så är jag ändå i hallen.. vafan mitt andra hem ju.
Ska nog kanske ändra lite på det ;)
Tomorra ska vi packa kassar igen... och sedan blire nog att kolla på herrarnas match med resten av packa kassar gänget :)!!
Gör ju absolut inget blir en skön avslutning på en lite mindere bra vecka..
Efter matchen äru bara att gå direkt till sängen eftersom amn lär gå upp 7.
Åtta går bussen från ok till uppsala för lite sm spel.. !!
Tagggggaaaaaaaa!!!!!!!
Hemmåt säng och sen upp igen och spela match på söndag..!(y)
Älskart.. snacka om att man kommer tröttna efter den här helgen i alla fall.
I morgon äre spökboll/dodgeball tunering in planerat på idrottsschemat.
Och massa muntligt prat på svenskan om massa random saker.. jag och alla killar!! Yay!
Ajja inte klaga livet är ju toppen :D (y)
hörssss väll säkert i morgon.. 
byyyyeeebyyyeee!!<3 
 

Av Elin Jansson - 23 oktober 2011 23:10

Tjenixen!!!




Slängen in lite bilde rorkar inte skriva så mycket :)!






prao kompisss :D







blev klar med fågeljävel... ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!!!!!!!!





kan inte ens beskriva kärleken älskrejj!!!<33333






har som sagt inte mycket att skriva om :)

I morgon ska jag och Ella på Soarè inge niiiice :D


byyyebyyyee!!!<333   

Av Elin Jansson - 18 oktober 2011 22:01

jahappp  !!!!


24 eng. glosor, duscha,ty-prov,ty-glosror,sv-uppsats,ty- grammatik, ty-redovisning om berlin....

allt detta ska var aklart innan klockan elva då jag kommer garnaterat somna.....!!!!

Ajja bara kötta..



 

Av Elin Jansson - 17 oktober 2011 22:19

HAHAHAHAHAHAH!!!!

JAG DÖR !

Svärföräldrarna från helvetet är på tv:n nu och helvete vad kul det är :D 

HAHA !!!

shiet fyfan vad kul det är haha.





första skoldagen efter praoen....

seeeegt men ändå chill inte gjort så mycket.

Har plugga en massa nu på kvällen och det är sämst.

Men det måste göras och det är tråkit....

I morgon äre tre träningar plus utvecklingssamtal :K shiet... 

vi hörzzz!!! byeeebyyeyee!!>3<3



 

tjo

Av Elin Jansson - 16 oktober 2011 19:43

tjaioooooo...




Jag och janne va ute och tog lite bilderrrr!!!

Fast lägger bara upp en :)





 

Ovido - Quiz & Flashcards