modellchock

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elin Jansson - 18 december 2011 20:40

tjaiooo..


gick upp runt elva och fixade mig sen drog jag te Janne!

Va ett tag sen jag va hos henne... men i alla fall när jag kom så satt vi och bara snackade ett tag innan vi gick hem till mig.

Och bara för att på minna så är det piss väder i denna håla..!


I morgon drar jag till mamma och mina systrar komemr hem denna vecka eftersom det är jul i helgen.

Slutar skolan på onsdag tror jag.. eller ja vet inte.. 

Ska jul handla med syster den 22 så då ska jag väll få alla julklappar klara får man hoppas.


Ville döda lite så här innan jul så slängde mig och körde liiiiite cod..

Snacka om bra när man har ångest och bar avil ldöda någon haha!


Har ont i halsmandlarna eller vad det heter.. BET till GUD att det inte är något för jag orkar verkligen inte vara mer sjuk!

Gjorde sista matchen igår så nu äre ledigt ett tag.

Chilla galet äre vad jag ska göra så. mjaaa vi hörs väll!


bbyeebyyeee!!<3


ps. kom på att höst terminen har gått jävligt fort :(!



           

Ovido - Quiz & Flashcards