modellchock

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Jansson - 30 april 2012 18:21

jag kom på en sak att vi hästmänniskor firar inga helger? haha..

Stackars Daniii som måste upp med tuppen för hon ska iväg och tävla..

haha tidig kväll m.m 


Ha vart på scen i stort sett hela dagen!

Det är väll heöt okej men blir fortfarande rädd när man tänker på att det ska sitta folk i stolarna.. 

Imorgon är det exakt 1 månad kvar till Soar'en :/   oooh shiet!

Det är tur att jag inte ska göra så ycket ;D


Det blev en liten tur på bushästen idag också, helt okej!

Tränade lite galoppombyten! dutti heest har man! :) 


ska nog sucha och trixa på mig lite kläder och sen får vi väll se vart jag hamnar!


byyeeebyyeee!!<3 



                     

Av Elin Jansson - 29 april 2012 22:14

tjo!



behövde inte släppa ut hästarna idag :) helt okej att få sova lite länge på en söndag hihi!

fast det hör ju hästvärlden till att få gå upp tidigt på morgonen och släppa ut sötis hästarna.


Hoppade med Daniella idag!  Hästen va helt Amazing! har inte hoppat på ett och ett halft år och han hoppar precis som om han har hoppat varje dag! herregud säger jag bara! pöss på honom!<33333


Blev lite film mys med Julia innan jag var tvungen att åka ner till stallet. 

Vi kollade på hopp och borrade ner oss i mitt hav av kuddar!


Mohaha är fan glad att jag går i skolan i morgon i alla fall annars hade jag fårr vart i stallet och bärt massa saker inför flytten.

Vi måste lägga om taket på alla boxar-.- men men är glad att man inte behöver stå ute när det är 30 minus i stället för plus så jag behöver ju inte precis klaga :)

I alla fall så är jag i folketshus hela dagen så ni vet ju vart ni hittar mig! 


byeeebyyeee!!!<3



         

Av Elin Jansson - 28 april 2012 23:55

tjaio!!vi klarade oss fin fina från uteritten :)duttihäst har man ju också puss på han!har haft film kväll hela kvällen jag döööör! just nu är det never back down som rullar. puss på killar.och deras grymma kroppar!!! till me!

Av Elin Jansson - 27 april 2012 17:31

tjo! 


       













skulle färga blondt igen men det blev bara mörkare brunt -.- SKJUT MIG!






     

Av Elin Jansson - 22 april 2012 20:39

har varit en sjuuuuukt lång men jävligt härlig dag! :D


Lastade typ halv 1 idag och körde sedan till Köping.

Sötisen va väll lite smått rädd för allt eller ja rädd och rädd'?! TÖNTIG!

men men älskar han ändå!

Han har bevisat för mig att han kan stå i en transport hela dagen i alla fall. Så jävla grymm!<3


Annars hare inte hänt så mycket mer.

Amanda vann lätt: A med brunte eller vem det nu va haha och vi gick på promenad med Milo haha jag dör!

Va längesen jag hade såhär kul i alla fall!

Puss på er alla!




Älskar dig sötnos!<3

 

Av Elin Jansson - 20 april 2012 21:57

tjaio!!



lite dålig update i know.. men vafan har haft annat för mig helt enkelt.

Just nu väntar jag på att Janne ska byta om så jag får se henne i klänning ( once in a lifetime moment).


I morgon ska jag busa men bus hästen och på sändag äre tävling i köping! 


slänger in lite bilder! :)



                 

Av Elin Jansson - 17 april 2012 14:33

men tja!



idag hare inte vart så speciellt mycket!

lacka sören i skolan för att Linus är så helvetes dryg! (he is going down)

Så tänker inte skriva mer för är fortfarande sjukt arg!

bye!




 



han fick väll ett litet bitmärke kanske!

Av Elin Jansson - 15 april 2012 22:11

jahapp då va detta påsklov över..

bläää!

har legat och kollat på fast and the furious i två dagar, brist på lib? mjo!

det är ju helt slut på chilling nu kan man ju säga utan nu är det plugg igen!

BLÄ!!


byebye!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards