modellchock

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin Jansson - 9 februari 2012 10:51

tjaioooo!!



nyss käkat lite lurre in the mar´tsal! yeah..

nu rast i typ 903768349 år!.. skjut mig.

eller ja ska inte klaga nu när man äntligen får lite rast heheh

träning ikväll love!!!! 


vi hörs biatches, byyebyee!!<3

Av Elin Jansson - 8 februari 2012 21:45

tjaiooo!!!



började halv tio idag! helt okej!

skulle ha haft dans träning men nej de gick ju inte för att en av typ 15 pers va sjuk.. ?!

ajja skit samma självklart fick vi inte reda på nått så man vänta ju i onödan..


Drog hem till Malli och hon fixade håret på mig!(y) TUUUUUSEN TACK!

nu ser mitt hår ut som vanligt i alla fall! YES!<3 pusspå MALIN<3


kom hem och ställde mig och bakade till nationella i morgon! hehe...

vette fan vad jag ska dricka bara, hehe de löser sig väll, skriver uppsats i 2 timmar och 40 minuter tror jag det är :)))) LYCKA!

Nu har jag precis käkat lite så ska väll gå och sleeepaa liite!<3



byyyebeyyeee!!<3


   

Av Elin Jansson - 7 februari 2012 20:34

tjaiooo!!



kom nyss hem från det trevliga Ramnäs.

Matchen jag gjorde va nog en av dom sämsta, men vafan på topp är man inte jämt.

6 av 10 fingrar är döda/krossade och nått konstigt hr hänt under foten?! haha kan inte fatta det men tror jar har sträckt undersidan av foten, kan man de? hihi... buuusigt!


Idag skrev vi nationella helt ok.  och i morgon börjar vi halv 10 också helt ok.

ingen tyska/engelska hela veckan uuuut!! YIPIIIIEEE!

Sebban är visst i tyskland och hälsar på sin mamma hehe! niiceniceee

drog hem till malin efter skolan och chilla galet (somna nästan innan matchen).

kirrade lite musik och så kolla på top model haha de är ju helt sjuka i huve!


nej nu ger jag upp ska bara käka mig tjock och sen sleeepa! 


byyyyyeeeebebyyyyyeeee!<3



 






 


hitta så där smått gammal bild hahah!

Av Elin Jansson - 7 februari 2012 17:01

tjaiiiiooo!!



trött som man är så pallar man sig först hem och by¨ta om lite och sen dra upp till ramnäs för att bjuda på lite innebandy(y)

vaknade 2 inatt och trodde att jag hade försovit mig och hade lust att döda mig själv, kollade klockan och somande lika fort igen hahah..

vaknade kvart i åtta i stället.. yeah trevligt å veta att man hade en kvart på sig att dra till skolan och skriva de första nationella provet.. gick apa! fatta ju inte ett piss..


näää ska väll snart gliiiida ifrån malin och sen ja ramnäs!

¨



byyyweeeebyeyeee!!<3

Av Elin Jansson - 6 februari 2012 21:41

tjaiooo!!



låg och kollade på tv och kom plötsligt på att jag måste rensa min garderob!

minst hälften av alla mina kläder som jag har använder jag inte ens?.. haha

tror faktiskt då att min favorit klänning ryker :/ buhuuu :'(<3



i alla fall när jag kom hem la jag mig undertäcket och kollade på film! myyyyspyyys, fast pappa trodde jag va sjuk haha..

tänkte att jag absolut inte skulle gå upp nå mer men drog mig faktiskt ut till Malin i denna kyla hihi, ångrar mig inte ett piss!<3

vi gick och köpte glass (svullon? ojaaa....) sen gick vi in lika fort som vi kom ut typ haha.. 

kollade på mammor och mini modeller sen plockade pappa upp mig så nu sitter jag här.


Match i morgon i ramnäs mot rönnby! kötta...


bara för att säga nått meningsfullt så hatar jag folk som tror att dom kan behandla folk som dom vill.....! BLÄÄÄÄ!!!!!!!



byyeyebyyee!!<3



   



Av Elin Jansson - 5 februari 2012 18:34

tjaioooo!!!



äntligen börjar saker klarna inför soare'n hihihi!!

nyss ett pass med lite hip hop dans som sitter som klister i hjärnan så nu jeeevlar!!...

snart ska vi väll komma igång med den där jävla låt fan som ska fixas hehe..


igår så kolla jag melodifestivalen och mina favoriter gick vidare direkt till globen.

Dead by april's låt vann mitt hjärta kan jag ju säga! BÄST!


nää inte mycket har hänt så vi får la höras!


byyyyyeebeyyyeeee!!<3



 

Av Elin Jansson - 4 februari 2012 17:59

tjaioo!!


härligt grymma tjejer har man i alla fall som kämpar som satan!<3 

Guld värda.. står fortfarande mellan valet innebandy eller inte nästa säsong?!..

ligger lite på gymnasie valet också så.. vi får la se!



Har inte bekräftat gymnasie ansökan än men har lagt till andra och tredje valet... fan om jag inte kommer in på första då ska jag hel och hållet gå och dö för jag vill inte ens gå mitt andra eller tredjehandsval... FMLFMLFMLFML!!!!

vill inte ens gå nått annat heller så de spelar ingen roll!..


FML 


nu ska jag käääka mat och godis! 

ska käka mig riktigt fet för de är jag värd efter matchen!


byyyebyyyeee!!<3




Av Elin Jansson - 3 februari 2012 13:23

tjo!!


kompis de går bra nu, MVG på engelska redovisningen om schindler's list och so- provet om islam!<3

puss på de!


mindre puss på alla som säger en sak men menar en annan eller såna sopm gör dumma bortförklaringar för att slippa göra saker, fast de blir ju fördel för mig och några till så det gör ju inte så mycket :D pusspuss!<3



byebye!<3

Ovido - Quiz & Flashcards