modellchock

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Elin Jansson - 21 februari 2012 21:23

tjaioo!!


riktigt jävligt rolig cepe dag i snickarbacken idag :D! skjut mig vad kul vi hade haha :D!<3

livet är hur jävla cepe bra som helst såna här dagar!<3


vi hade inget att åka på så vi tog två marabou fotöljer som vi igentligen har till poolen men det är ju faktiskt skit samma hihi!<3 

helvete vad kul det va att åka på dom nerför snickarbacken haha!

en gick sönder men med lite tejp så funkar allt hihi!

vi försökte till och med på oss ett humancentepid tåg (fast med pulkor) det gick ju käpp rätt åt skogen, då menar jag verkligen skogen haha!

både jag och Felle åkte in i en varsin gran, medan mellpell körde in i ett träd och Wille flög som en liten vante i ett sjujävlahopp och Rebecka snurrade runt som vette f*n!

ÅÅ herregud va kul det var jag DÖR!


Hade profil träning inför skol-DM nu herre jävlar vi har bara en match klockan tio , helt okej faktistk!

Jag och Felle har redan bokat in oss i hallen även efter, (tänker inte gå tillbaka till skolan!).


Träningen nyss va skiiiiiit bra! härligt! 


nej nu ska jag ta mig en ordentlig jävla dusch fast kanske kollar top model sverige först hihi! 



byyyebyyyyyeee!!!!<3


    just forget and move on!....


Ovido - Quiz & Flashcards