modellchock

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Elin Jansson - 26 februari 2012 22:43

tjaioo!!


chillar i soffan och kikar liite wallander!

Helt ok för mig, i morgon skare bli hemma mys hela dagen fram tills kvart över 4 då bussen går mot Lillån...

vette fan vilka som ska vara med har ingen aning haha skit samma..


satt och snackade massa skit med Janne ett bra tag ikväll!

helt niiice de också :D hihi!


nää nu ska jag kika vidare hörzz i morgon!



byyyebeyyeee!!<3 



Av Elin Jansson - 26 februari 2012 17:08

tjaio!



trött som ett as kan man säga!..


åkte till stallet typ ett halv två.. fixade lite grejer för mig själv sköntskönt.

Plockade in bus hästen och flög runt lite ridhuset<3

bus hästen va lite smått rädd för allting tydligen (suck) men ajja vad ska man göra han är ju den bästa ändå!<3

mitt hjärta!<33333




nu ska jag chilla lite med Janne uppdaterar senare!


byyyebyeyee!!<3



Ovido - Quiz & Flashcards