modellchock

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Elin Jansson - 10 februari 2012 23:14

kollade på a walk to remember idag..

helvete vad kär jag blev! buhuhuu grina ju nästan som en nyfödd unge med öronvärk!

sjuuuuuukt bra film måste ju bara ses! (vet att den är gammal) hehe men jag är ju lite seg hihih..

kom fram till att alla killar som heter Dennis är söta, fast så vare inte så när Malli vägrade hålla med och visst kasnke håller med henne liiitie grann om de! pusspå dig sjukaste malin!<3


match mot knäppmora i morgon, KROSSA och jag menar BOKSTAVLIGEN krossa!

Efter det drar jag mig till Stallet för ett sött återbesök hos min älskade lilla häst!<3

efter det får vi se vad som händer i mitt lilla liv! säkert död framför datan/tv'n.. det är ju som sagt mello! (måste ses) 

fasst tycker inte att det är så bra igentligen men vafan att hänga med vad alla snackar om i skolan skulle ju vara nice! (y)

På söndag äre jag som har utsläppet! shooot me456516512 times!!!!<333333333333333

men vadd gör man inte för sin lilla hästisch!! :ppPPpPpPPPppPPPpPPpppPPPPp


ska dra en liten slaggisch nu vi får la höras!<3

byeyyebyyeee!!



 

Av Elin Jansson - 10 februari 2012 15:07

tjaioo!!



kom på en sak, jag är fan 2 helt olika personer!

i skolan skiter jag i vad jag har på mig?! Hemma sätter jag på mig allt fint?! hahah jag har fan vänt allt upp och ner.

bryr mig sällan om hur jag ser ut sover hellre längra än att gå upp tidigt och börja sminka mig.. haha är man kille eller? ;)

tror fan det, spelar cod, åker snowboard, byr mig inte om hur jag ser ut, sover hellre än nått annat...

hehee har hittat mitt ''element''.

Det räcker med att jag släpper ut håret och plattar det lite så blir jag som en helt ny människa hahaha! pusspå mig! duttitjej..


 

Ovido - Quiz & Flashcards