modellchock

Alla inlägg den 9 februari 2012

<3

Av Elin Jansson - 9 februari 2012 20:01




take a deep breath pick yourself up,

dust yourself of and start all over again.


Av Elin Jansson - 9 februari 2012 16:40

helt otroligt!

har inte träffat min häst på över ett halv år och han känner igen mig!!!!!

trodde fan jag skulle börja grina! min sötnos.

Gladare tjej får man faktiskt leta efter, eller vänta det går ju inte!

:D:D:D:D:D:D PUSSPÅ ALLT!<3



Av Elin Jansson - 9 februari 2012 15:43

tjaioo!!!



hade nationella från 8- 10.40

sen rast i 4 och en halv timme... mohahah

seegt som tusan va det och jag vet inte hur mycket flätor jag han göra på den tiden hihi..!<3


fighter som man är så ska jag dra mig först ner till stallet och sen dra iväg på träning i hallen! livet ee underbart just nu!<3

i helgen väntas match mot knäppmora! krossa...!


vi får la höras!

byyebyeee!<3



 

Av Elin Jansson - 9 februari 2012 10:51

tjaioooo!!



nyss käkat lite lurre in the mar´tsal! yeah..

nu rast i typ 903768349 år!.. skjut mig.

eller ja ska inte klaga nu när man äntligen får lite rast heheh

träning ikväll love!!!! 


vi hörs biatches, byyebyee!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards