modellchock

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Elin Jansson - 14 februari 2012 19:26

tjaioo!!!



hihihi slänger in lite skit just nu heheh!!


sitter fortfarande hos mellpell och chillar sönder.

Kollar på as gamla bilder på mellsons gamla data! hur kuuul som helst ju :D:D!<3

hahaha hittar sjukt mycket roligt! MALIN nu skulle du ha vart med du ahde också dött! :D

hihi när nu dör jag!  allt möjligt skit har kommit upp hahaha det gjorde min cepe dag hihi :D


 

Av Elin Jansson - 14 februari 2012 18:24

tjaiooo!!! 



sitter här forever alone på all hjärtans dag! 

men vet ni vad?, vem fan behöver en kille! har ju världens bästa häst och kompisar så fuck it!<3

Älskar er bara så ni vet, puss på er!<333333


sitter just nu hos mellpell! chillar sören!

Neo visade mig just hur man ramlar baklänges! så slår han i huvet hahah sötnos! han kan ju vara den sötaste!<3

hahaha pusss på livet och alla trevliga människor som jag får dela det med! vill du vara med? ;) hhahah


nej tar tjugo över nio tåget home to mama!<3


ingen träning idag för den va inställd! :( 

men vi hade värsta mördar passet på gympan, körde nått med polis och arme träning eller nått!! jag dog! precis som alla andra i klassen gjorde haha.


nej nu ska jag chilla vidare med bästa!<3 hihi


byyyyyeeebyyyyeee!!<3



 


hihiihihh kollar på gamla bilder på mellpells gamla data!!! myyyspyyyyys!<3

Av Elin Jansson - 14 februari 2012 18:24

tjaiooo!!! 



sitter här forever alone på all hjärtans dag! 

men vet ni vad?, vem fan behöver en kille! har ju världens bästa häst och kompisar så fuck it!<3

Älskar er bara så ni vet, puss på er!<333333


sitter just nu hos mellpell! chillar sören!

Neo visade mig just hur man ramlar baklänges! så slår han i huvet hahah sötnos! han kan ju vara den sötaste!<3

hahaha pusss på livet och alla trevliga människor som jag får dela det med! vill du vara med? ;) hhahah


nej tar tjugo över nio tåget home to mama!<3


ingen träning idag för den va inställd! :( 

men vi hade värsta mördar passet på gympan, körde nått med polis och arme träning eller nått!! jag dog! precis som alla andra i klassen gjorde haha.


nej nu ska jag chilla vidare med bästa!<3 hihi


byyyyyeeebyyyyeee!!<3



 


hihiihihh kollar på gamla bilder på mellpells gamla data!!! myyyspyyyyys!<3

Ovido - Quiz & Flashcards