modellchock

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Elin Jansson - 16 februari 2012 17:05

 SVIN KALLT!


varför funkar inte mitt element för :(.. 

buhuu :'( har borrat in mig i mitt tjocka dun täcke eftersom mitt element inte verkjar fungera?! haha.. 

ska dra på match senare i kväll och kolla derby! hihi.. trevligt trevligt!


pappa köper kebab åt mig så först ska jag tjocka i mig de hahaha goooootttgooott ! :D (glad tjej)

 nää tror faktiskt jag ska plocka undan lite i mitt lilla krypin! mohahaha..


bbyyyebyyeee!!<3


ps. JAG VILL KLIPPA MIG NU!!!!!!!!


 

Av Elin Jansson - 16 februari 2012 14:45

tjaioo..


sitter här och snart lackar sören!

har inte ett piss att göra..

åker tillbaks till pappa ikväll så kommer hem till lilla sura igen :)!(y)


får se vad som händer med träningen ikväll om de bli nån eller inte eller hur fan dse blir...

herrarna har match inne i stan och typ halva laget ska in och kolla på den, najjs medans jag sitter hemma och käkar mig tjock!<3 livet!


näää nu ska jag hitta nått att göra..

byyyeebyyeee!!<3



   

Ovido - Quiz & Flashcards