modellchock

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Elin Jansson - 13 februari 2012 14:37

tjaioo!!


ville absolut inte gå upp ur sängen i morse men vad har man för val..

vi har ju inte allt för jobbig skol dag så det är ganka chill.


hade skit seg so lektion och 20 min känds som typ 585461412 minuter...

rasten va helt okej lite seg den med men med treligt folk så blir den inte så jobbig längre hihihi!<3

på musiken gjorde vi exakt ingenting haha! då menar jag verkligen ingenting!!!

och en liten sak ska jag berätta!, FML jag ska spela gitarr på soare'n skjut mig skjut mig skjut mig! helvetes ap niksdnvvkjn..!

ajja vi får väll se hur det utvecklar sig hihi.

Svenskan va totalt cepe trååååkig massa jävla grammatik delar och som vanligt fattar jag inte ett skiiit!

jag pratar väll mitt språk som jag tycker att det ska vara och så äre bara sen får väll alla svenska lärare säga pecis vad dom vill! bryr mig inte mitt språk är mitt språk!


nu ska jag försöka vara liitie gladare och dra mig in till stan och till mami!..


i veckan får jag se vad som händer!

men nu när jag är hos mamma så kand e betyda liiite dålig uppdatering! (inget internet you know).......


byyeebyyeee!!<3


 





      





 




Ovido - Quiz & Flashcards