modellchock

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Elin Jansson - 11 februari 2012 18:19

åå herregud bytte från pösiga målvaktsbyxor till tajta ridbyxor direkt när jag kom hem och tjilade ner till stallet!

Plockade in sötisarna och började fixa allt å så.. ni vet ganka mycke sågöra lixom ;)


när jag red så vette fan vad som hände, hästen (busig) som han är blev antingen rädd eller bara allmänt flum för han började bocka,kicka,sparka och allt möjligt hahaha!<3

sötis pålle kan man ju säga :* puss på han!<3 

mitt hjärta bättre finns inte han är verkligen allt! min lilla bebis!<3


nää nu ska jag duscha och sen vette faaaan, kika mello är givet! 

kommer nog somna dirr efter det är helt slut och måste gå upp åtta! yeah utsläpp plus att jag måste rida innan 10 !

moahahahn efter det vankas det match med Malli och Janne! kan inte bli bättre.


vi får la höras!

byyebeyyeyee!!<3



 

Av Elin Jansson - 11 februari 2012 10:57

tjaiiisehlele!!


vägrade typ gå upp ur sängen, trött som satan!

drog upp mig själv tillslut, åker snat och hoppas på att ha dra hem 3 points till!<3 

hihihi!


Efter det ska jag göra något jag aldrig kommer glömma! ska till stallet och chilla sönder! weiiii<3

Malin vågar inte rida på Vasco för han har rabies enligt hon haha... (han har de liiiite grann i alla fall).

Men nångång kommer hon sitta där jag vet det :M!<3 


nää ska käka lite frulle nu! 

byyyebyeee!!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards