modellchock

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Elin Jansson - 12 februari 2012 20:02

tjaioo!!



kom precis hem från Malin, vi chillade galet och gjorde fan ingenting hahah! 

störde oss lite smått på top model sverige hhehehe! puss!


Annars hare ju faktiskt inte hänt så mycket... skrattade så jag dog när vi gick från konsum haha!

nu ska jag kika kontoret efter som jag är ett stort fan av ove sundberg! haha.

sen wallander precis som alla andra söndagar! mys med familjen med andra ord hihih!


byyyyebeyyyeee!!<3



vi kör väll på nummer 1 då :) ''din facebook- profilbild med mest gillanden''





hahaha OJ fan vad gammal! (en bland dom första) 


Av Elin Jansson - 12 februari 2012 20:00

Nummer 1: Din facebook - profilbild med flest gillare
Nummer 2: En bild på din kompis som vet mest om dig
Nummer 3: En viktig person i ditt liv
Nummer 4: Du och någon av det motsatta könet
Nummer 5: Dagens outfit
Nummer 6: En låt som betyder mycket
Nummer 7: Åtta bekännelser
Nummer 8: En bild på en tid du saknar
Nummer 9: En gammal och en ny bild på dig själv
Nummer 10: En bild från i somras
Nummer 11: Bakgrundsbilden på mobilen
Nummer 12: En puss-eller krambild på dig och någon annan
Nummer 13: Några favoritcitat
Nummer 14: En bild du tycker visar kärlek
Nummer 15: En bild som får dig att le
Nummer 16: En bild på dig och någon vuxen
Nummer 17: En bild på dig och någon i din familj
Nummer 18: Din mobiltelefon
Nummer 19: Biler på ditt/dina favoritplagg
Nummer 20: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Elin Jansson - 12 februari 2012 13:28

tjaiooo!!


fin fint väder vi hr i hålan idag :D


hade utsläpp så gick upp åtta och drog till stallet!<3

man kan inte göra än att älska tidiga mornar i stallet!<3

helt dödstyst och det ändå som hörs är hästar som smaskar i sig hö, kan vara det bästa någonsin!<3

red i typ en timme i ridhuset! puckot ville inte alls göra som jag ville först, men eftersom jag är så envis som jag är så vann jag hihi! busfrö<3


kom hem typ halv tolv, dushca och så och nu ska jag chilla galet.

Vill nån hitta på nå så vet ni vart ni har mig!


nä nu ska jag kolla på what's love got to do with it! kuuung film!


vi hörzz

byeebyeeee!!<3



PS. kände att jag behövde ha en ny tröja så tog fram saxen och klippte sönder en gammal.. hahahahaha!


   


Ovido - Quiz & Flashcards