modellchock

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Elin Jansson - 18 februari 2012 22:14

ville bara säga att jag har värlens bästa häst!

och pusspå att jag äntligen ahr hittat hem, staller forever in my<3

Amanda och jag busade lite på höskullen idag :)))) hihih vi e ju för buusiga!

och min hst kan fan läsa mina tankar :O?! då skojjar jag inte.. jag skrittade frammåt ganka så fort och så tänkte jag bara att jag skulle stanna så gör hästen det! och jag hade inte ens gjort något?! SCARY! 


ajja kom nyss hem från en lyckad överasknings fest! trevligt trevligt!

de är match i morgon mot vib! kan ju alltid hoppas på att plovka 3 pionts till hihi.


nej nu ska jag nog sova e ganska så trött, och idag ska jag somna till aritsocats! GRYMMASTE :D!<3



nattninattii..<3


och JA JAG HAR KLIPPT A MIG HÅRET! GAAAAALEN KVINNA HIHI... #ungochdum


 

Av Elin Jansson - 18 februari 2012 12:03

nu kan jag meddela att mitt hår och jag kom i en liten fight som slutade med att jag klippte av det!... 

SKJUT MIG!

men en bra nyhet med det är ju att det är inte slitet längre haha trevligt trevligt! :)


Tacck tobbe för att jag såg t som en Majvor! det värmde verkligen tack tack!..


nej nu ska jag dra mig ner till stallet för att ta hand om min lilla pluttis! :D ni vet var ni hittar mig!<3


byeeebyyyeee!!<3


Ovido - Quiz & Flashcards