modellchock

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Elin Jansson - 2 februari 2012 20:17

min hyllning går till Johan Elsas bög kompis i Elsas värld!

Han är ju kung och rockar fett grymt mycket :D:D!

Haha helt klockren :D!<3

pusspåhan!

Av Elin Jansson - 2 februari 2012 19:36

Tjhaio!!



veeeet att jag inte har skrivit på ett tag, men det är fan skit samma...



i veckan har jag vart hos mamma och det har inte hänt nått, jo hos mormor kom jag på att världen snurrar fan utan mig...

Allt händer utan att jag är medveten om det, jahaja det är ju alltid lika kul att veta!

I alla fall så har jag pluggat och kollat film hos mammsen. DAgs och införskaffa lite skid kläder för snart så smäller det romme here i come osv.osv.osv


Förra helgen var det helt totalt blodbad i Hälleforssporthall.. Vi spöade skiten ur Silvergruven och gjorde det med stil.

Vann med 9-1 så det kändes helt okej.

Spelade ut dom totalt som slutade i konstiga händelser. Priset går till Silvergruvans målvakt som blir arg för att melle tänkte skjuta och kastar bollen på melle haha älskar den!!<3

På bussen hem gjorde vi saker som stannar i bussen (det som händer i bussen stannar i bussen).

Hehe man kan snacka gamla oldies i alla fall, och ja jag har nog tinnitus nu efter den jävla bussresan på 2 fucking timmar! fml..


I helgen ville mamma att jag skulle åka med till Anna vilket njag gärna skulle göra men då måste vi åka tidigt på söndag :'( JOBBIGT!

känns som om man aldrig får sova längre haha..


ajja bilder bjuder jag på fast inte så intressanta :)!<3




byyyebyeee!!<3 


PS: nytt avsnitt av Elsas värld :D:D måste kolla dirr!!



       

Ovido - Quiz & Flashcards