modellchock

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Elin Jansson - 27 februari 2012 22:55

tajio!


blev att ta hand om lilla Vasco idag med! inte helt fel tihi!<3

fixade stallet på förmiddagen så på eftermiddan satt jag bara och häckade framför tv'n.


bussen till lillån gick kvart över fyra eller ja den skulle ha gått då hihi!..

åkte dit och tog hem värsta seerns på 7-4 :D hihi bättre kan det ju knappast bli!

blev en liten idiot tejpning med på köpet men vafan ska man spela får man lida av det också tahahahaha!!

snacka om att det gör ont nu :((

ajja skit samma..


hökdpunkten va ju att Petra satt och kollade runt på internet också helt plötsligt dyker jag upp där mitt i allt på några bilder? :O 

Scary mjo de kan man säga?.. hehe helt nya bilder på mig själv som jag aldrig ens har sett förut?..

det kan vara det sämsta med att vara (var) modell man vet aldrig var bilderna hamnar.. rätt vad det är så bara dyker dom upp.. crazy!

bjuder i alla fall på några av dom (inte alla).


byeyebyeyee!!<3


     

Ovido - Quiz & Flashcards