modellchock

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Elin Jansson - 29 april 2011 17:24

tydligen så skulle pappa på något med jobbet och petra kommer inte hem från jobber förränns typ halv nio så jag fixar eget käk och ajäälllvv :(

men skit samma för jag ahr ju mallllii yaaaaoo syynd bitches ;)

hihi nej då men jag ska fixa eget käk det blir ju liksom liite kul bara :) (Y)

i skolan har vi haft två  tema dagar med folk från olika gymnasium som har berättat och jag vet inte ett schmack vad jag ska gå :(( shiet the same säger jag..  faaaasssttt näää klart jag måste gå nått men vet ju fan inte vad :(

har ju liksom ingen lust att plugga vidare heller men tydligen är det det man behöver för att kunna överleva i arbetsvärlden men de kan dom glömma så fuck it !!

faasstt nää vet inte men men kommer väll på något som jag ska göra :D

i morgon ska jag fira min syster och det är valborg :D:D:D:D!!<3

heheh kull med några polare dådå :)

nej men nu ska jag och mallmalli hitta på nått :D kanske ska käka eller nåt :D<3  

byyybbyybybybybybyeeee !!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards