modellchock

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Elin Jansson - 18 april 2011 18:50

johotjoho !!


nu sitter jag i det sköna vädret och steker fritt :)

nedanför balkongen håller dimman och en kompis på att fixa lite med hans bubbla.

Jag vill också  ha en sån:)

i alla fall så är vädret på topp och jag har sprungit på stan hela dagen :) hihihi...

det slutade med några kassar och pengar kvar på kortet :)

heheh duktig chey :)

jag såg en 2 månader gammal bebis som fick mitt hjärt att smälta !! så jäkla söt den va :)

ja juste i morgon kommer lilla julia och hälsar på mamma hämtar henne typ 9 hos sofia och peter så jag får nog sova till typ max halv tio tio...

fast nångång kan ,an ju faktiskt palla sig upp :)

vi får väll se vad den lla kraken vill hitta på.

har ingenaning när jag åker tillbaka hem i morgon faktiskt men men det löser sig.

<snart blir de dax för käk och idag är det grillat som står på schemat :D!!!

det gillas sjukt mycket!! (Y)

jag har kommit fram till att jag ska ha en rosa bubbla när jag blir stor och sen har jag lärt mig en massa delar på en motor (a) är jag duktig eller är jag (a)

juste mamma fixade ett abonemang till mig idag ?? ni vet sån här försäljare typ fast i en affär men men det skadar ju inte mig så :D!!

nej nu ska jag nog tare chill och drick lite loka och lyssna på fåglarna som kvittrar precis utanför :D !!

byebye :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards