modellchock

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Elin Jansson - 16 april 2011 17:54

Nu hare äntligen blivit tid för påsklov :D

Påsken betyder ju även vääääldigt mycket godis :D hehehe..

Fast jag kan ju inte äta så  mycket :)

Ute är det typ 20  grader och jag sitter inne framför tv:n och kollar på floorball finalerna :D

Har faktiskt vart ute en liten stund och ska ut igen snart :)

Kameran är på laddning så nångång efter det :)

Som vanligt kom den vanliga frågan urslankande ur min mun ''vad blir det för mat?'' pappa sa att dom skulle grilla så idga så är det grillat på menyn :D inge gladare man blev då liksom :D

finns fan inge godare mat än grillat :D

har hittat en massa vår/sommar tecken nu på senaste tiden så nu borde man ju kunna säga att det är vår ute helt officiellt :D

rullade upp håret i går kväll men tog ur det lika snabbt för det gick inte allls att sove med det så :(((( men när det va typ en rulla kvar att rulla ut så fastande håret så jag va helt enkel tvungen att ta fram saxen  och klippa av det lilla som va kvar på rullen :((( trodde det va lite men när jag kollade på håret när det va utsläppt så syndes det och det va en liten bit a hela mitt hår :(((

a juste i morse när jag vaknade så snurrade hela världen för mig... ögonen gick i kors och det va inte alls speciellt roligt...

nej nu ska jag fortsätta kolla på tv :D jag lovar tt jag drar ut sen :D pözz

 


Ovido - Quiz & Flashcards