modellchock

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Elin Jansson - 1 april 2011 22:05

tjooobree !!


Igentligen borde jag faktiskt gå och lägga mig för att orka spela i morgon fast det gör ju inget om jag sover i bilen :D

heheh nu var jag smart där ;) hehe nääärååå..

Men jag har tråååk och idag har jag och Janne haft det chill men Dannes kommentar gjorde ju hela dagen asså har nog aldrig skrattat så mycket :D

Vi hade klädsim idag på gympan..

Jag orkade faktiskt simma 20 längder :M (Y)

På slöjden blebv jag överlycklig när jag kände att det inte gjorde ont i fingret längre så det ropade jag til malin fast efter fem minuter senare va det tillbaka igen -.-

en riktig stjärna som man e så skulle jag spika nått och självklart slog jag hamamren på fingret....!!!

Hur jäv.. bra kan man vara igentligen..

Aja skitsamma nu ska jag väll kolla på en film eller nått och man kan ju hoppas att jag somnar ;) heheh

nej nattinatti ;)


 


Ovido - Quiz & Flashcards