modellchock

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Elin Jansson - 7 april 2011 22:07


 

Av Elin Jansson - 7 april 2011 21:22

jahappppp !!

Jag och mellpell har chillat fritt idag då :M

stora förväntningar och värsta planerna för hela sura :D

hade lite kul ute när jag fastna i nån jävla rep/klättrar grej :/

kom loss i alla fall :D bilder kommer även från dagen ;)

heheh utvecklingsamtal idag och hade inte ett enda g ;) hehe plugg?? MVGbarn??

aja det är ju bra med bra betyg så jaja kalla mig vad fan jag vill bryr mig inte :)!!

heheh nej men nu ska jag fixa lite bilder!!

kjamkjampuzzpuzz!!!


 


 


 

 värt att det ser ut so  om jag är fett tjock ;) haha är mobil,nycklar åå skit ;)



 

 haha ??



 

  

  lahti är tatueringsmakare som ritar skattkartor ..?? Xd


 

 om inte miniräknaren kan hur i helv... ska¨vi kunna då ?? :O



 

 skänker en tanke!!<3 ;(




Av Elin Jansson - 7 april 2011 17:11

tjohooo!!!


sitter här med mellpell och undrar lite vad vi ska hitta på eftersom vi inte skulle vara med jesper å danne :P aja shit the same byyyyyyeeee  writar sen ;)

Av Elin Jansson - 7 april 2011 10:51

jag och amelia hade nyss chickenbits tävling !! :D

melle vann :(((

nu sitter jag i skolan  med emma,daniella och johanna !! :D

ajaj shiet the same daniella är bäääst i alla fall  så ni vet :)

Emma har matte prov snart och hon kommer få mvg på de ;)

hahaha goood luck te henne aja men nu ska vi snart dra in till matte salen:(((

aja vill inte gåp in där så ni får väll släpa mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards