modellchock

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Elin Jansson - 8 april 2011 15:17

ha-ha-ha vilken skämt asså !!

inspelningen idag haha va väll inte så bra.. alla spela olika ackord så det lär ju bra..

tur att jag bara lira lite trummor ;D heehe..

nej då men bra att man har koll på sånt när man spelar ;)

heheh aja shit the same..

nu är det helg !! och i helgen ska jag inte göra ett skit eftersom alla är borta på konfa läger :(((

tur att malin är hemma i alla fall :D detär jag och malin mot världen :D

hihhih fäst nää ;)

hehehe ska väll snart kanske dra till malin eftersom jag har sviiin tråååk :(((

men ajjja liiivet ee super för jag kände den första sommarlukten idag :D:D:D!!

hehehe jag och malin såg en snattare på konsum föresten och vi båda blev lika skraja och malin sprang efter ':D

hehehe nej  nu ska jag gör anågot kuligt :D

kjamkjam :D

Ovido - Quiz & Flashcards