modellchock

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Elin Jansson - 27 april 2011 22:15

jahapp då är man upp bpkad typ hela maj månad (Y)


kommer typ  bo i stockhollm de tre närmaste veckarna ... kanske ska skaffa sig en lägenhet och bo där så slipper jag ju åka de tråkiga tåget dit !!

nej men på lördag är det valborg och då ska jag säkert göra nått !!(Y)

veckan efter det ska jag träna,läxor och till stockholm ..

kommer hem i typ två dagar och spänna tandställningen och sen ska jag tillbaka till stockholm igen för studiebesök på riksdagen..

samma vecka är det plugg,träningar kompisar ja allt möjligt..

är inte ens hemma i en vecka då jag drar till stockholm igen kanske....

samma ecka fyller pappa 50 och petra fyller (Y) kul kul :D

veckan efter gifter sig mamma och sen är det slut på maj månad.. !!

Aja jag har själv valt det och de ångrar jag inte en sekund :D 

vafan ibland måste man ju faktiskt ut på lite äventyr!! :D

nu är uppehållet slut och träningarna har börjat  :)!! (Y) niiiicccce  :D

vi dansade Zumba idag på gympan, malin stod och garva åt mig och jag försökte faktiskt men det va fan itne lätt  ;D heheh vafan lite måste man ju faktiskt bjuda på sig själv :D

nej nu ska jag faktiskt ta och sleeepa ;) nattinatti !!


Ovido - Quiz & Flashcards