modellchock

Alla inlägg den 6 april 2011

...

Av Elin Jansson - 6 april 2011 20:28

 

Av Elin Jansson - 6 april 2011 18:44

trött som satan och är hunrig hr ont i huvet och allt möjligt...

har nyss ''städat'' klart i libyen :D

skönt att få bort alla kläder som låg över hela golvet..

mig gitarr tror jag inte mår så bra för tillfället :(..

jag har ont i fingret så jag kan inte spela, den behövs stämmas och jag tror att en sträng kommer gå sönder snart :(

aja livet är livet ibland..

pappa ringde till famlije läkaren och jag skulle dit nästa tisdag....!!

ska till stockholm på tisdag föresten och prata med någon från typ Japan eller nått kommer inte riktigt ihåg vad hon sa :K fett nervös :K!!

aja shit the same ska käka nått nu och sen vette jag fan så  vi hörs väll !!


 


Av Elin Jansson - 6 april 2011 16:30

 

      engelskan !! ;D



 

 matte ;)


   happy tankar only!!



  mitt håt är nästan halva matilda :K:K!!



 

    aw.. älskar mochm`s nalle :D



 

 hahaha första skolkortet eller dagis XD happy??


 

  :D<3



 



 

 utsikt -.- fin va ??


 

 olsagbara !!!<3


  

  hahah bara lite lagom nerkladdat :D


 



 

 no!!


 

no !!

Av Elin Jansson - 6 april 2011 15:54

tjohooo..!!


Idag på No.n hade vi vikarie men ingen lyssnade på  henne och killarna fick sitta vid datan medans vi tjejer var tvugna att plugga pä läxan..

Fast vi ritade på tavlan i stället ;) bilder kommer sen när jag orkar dem fixa dem..

Menmen har matte prov på tisdag och efter det så åker jag till stockholm och snackar med nån snubbe där från japan..

men aja ska väll typ ta och näringsberäkna nudå ;)

måste lämna in allt på onsdag :(((

ajaj shit the same byebye

Ovido - Quiz & Flashcards