modellchock

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Elin Jansson - 10 april 2011 15:16

tjohooo !!!



Den här helgen skulle igentligen ha vart på cup i linköping men eftersom dem hade klantat till det där borta så fick laget stanna kvar hemma istälelr ochv aute och springa... lite tråkit menmen livet är lite  kasst ibland :)

I går tittade jag in hos Sofie Peter och Julia(moster lilla gulligull) fick en sockerkaka som julia bakat :)

Även min syster som bor för långt bort va där :D:D<3

hon ahde vart och lånat böcker hos m&m då hade hon lånat en bok om josef fritzel eller vad han nu heter...

när hon visade julia (som är snart två och ett halft år) sa hon att det va en äckel gubbe och smart som hon är så tog hon var på dom orden!!

och varje gång Anna visade boken så skrek hon nejje bort usch äckel gubbe!

asså hon är ju bara för sööt!! :D<3<3

herregud mosters lilla gulligull :D tänk va coolt, jag är en moster :D hahahaha har aldrig liksom tänkt så på det förens nu :D hihi (a)

aja efter det så cyklade vi till Willy`s oc h köpte ''lördags godis'', Julia fick de hon ville ha.

När vi stod i kassan så  skulle Julia se så henne fick jag lyfta upp så hon också fick se :)

Juste by the way jag spräckte mina byxor när vi körde innebandy;) hehe orkade inte kasta mig efterbollen så jag sträckte ut benet Xd ..¨heheh aja liite måste man ju bjuda på sig själv :D!! hehe aja shit the same kanske ska duscha nu eftyer dagens löprunda ;)

man måste ju liksom hålla igång mitt i uppehållet ;) och göra som coach säger annars kanske det inte blir så kul när man kommer tillbaka :Dhhe ajja bye bye finns på mobilen om de skulle vara nått :D

 


 

  maaalins brills :D <3<3


  

   beeeeeesta !!!! <3<3<3<3



 

 chill i solen (a)


 

vet inte vad jag ska tro!! ...


 

 guuuuld värd !!! beeeesta !!!<3<3<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards