modellchock

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Elin Jansson - 15 april 2011 15:32

 jävla håkan låt att sätta sig i huvet.....!!

har inte hört något om fingret men jag kan i alla fall spela gitarr nu som jag inte kunnat på ett tag :)!!

Fast den måste stämmas... och min stämdosa funkar inge vidare ....

hm ... aja shit the same..

har matte boken framför näsan men har inge vidare att öppna den ;) hehe orkar inte :)

idag på musiken så fick vi spela igen och den här gången mycket bättre eftersom alla spelade i samma tonart ;D hahaha epicfail :D

vi hade pannkaks tävlinjg idag i skolan och mellpell vann hon käka typ  10 ':O käka fyra och dog :(((

på engelskan kollade vi klart på Frankenstein :D

skrämde livet ur mig typ 70 gånger bara men det gör ju inget :) hihihi :D

nje nu ska jag kolla om de finns nå att käka ;) hehe byebye


 


Ovido - Quiz & Flashcards