modellchock

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Elin Jansson - 12 april 2011 21:45

tjooobreee !!!



idag va jag i skolan tills typ kvart i ett sen drog jag till tåget och stack till Stockholm :) (Y)

heheh mamma och jag hade inte så brottom till kontoret så  vi chillade lite på vägen dit :)

När vi väl kom dit stod vi och diskuterade vem som skukle ringa upp till dom :D

hahah jag lyckades övertala mamma :D!! hehhehe...

ajja när vi kom upp träffade jag Klara :D henne har jag liksom inte sett på ett tag :)

sen satte castingen igång :)

fick gå i badkläder :K de va faktiskt liite pinsamt :P

ajja liiife isn`t easy :D

heheh nej nu har jag äntligen hamnat hemma och är trött har ont i fötterna och allt som man kan vara så :d bilder lägger jahg inn en annan dag :d heheh natti !!



 



Ovido - Quiz & Flashcards