modellchock

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Elin Jansson - 21 april 2011 22:21

har tagit lite bilder nu på kvällen och nu kom jag på att klockan va nästan halv elva :O fan vad tiden går när man har så mycket att göra ;)

hehe ajjja ska väll kika lite på fejan innan jag lägger mig :) ni vet fejan nojja..

undra vad man skulle gör aom facebook inte fanns igentligen :/

aja skitsamma det kan jag fundera på en annan dag byebye ;D



ååå föresten


 





Av Elin Jansson - 21 april 2011 19:24

heheheh nu har jag för en lite längre tid städat och fixat lite på mitt rum :)

kände attd et liksom va dags eftersom allt låg lite här och var ;)

haha nee sanningenn va att jag rev allt upp och ner när jag letade efter det kortet som sim kortet hade setat på eftersom jag trodde jag hade fått med mig det från mamma men tydligen inte :D

hehe ajjja blev väll ganksa bra fast jag gjorde liksom inget nytt utan jag har bara plockat undan :) heheh aja lite bilder ;)


 

heheh plattade håret och plötsligt kom jag på att jag

har långt hår


  hahah alla svarta är mina ''övningsskor''  ;D



  kläder ;)


 


 

träden börjar blomma nu :)


 

kläder ;) hihihihi :D

Av Elin Jansson - 21 april 2011 12:49

Nu är det påsklov och det är så jä... skönt :D

gått upp 12 typ varje dag :D

längtar inte nå tillbaka till skolan !! :D

idag åkte mellpell till Gotland och Malin drar till sthlm och sin pappa :(

svin kul ... nu har jag inget att göra resten av veckan...

nu sitter jag och kollar på Ellen!

hahahaah garvar aldrig så mycket till ett program :D heheh

aja skit samma :')



 

Ovido - Quiz & Flashcards