modellchock

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Elin Jansson - 27 januari 2011 20:59

Tjooo !!! c'',


Match i morrn tagga ?! ;)

hahaha nej då :P

Är skapligt trött efter träningen eftersom jag träna med träningsvärk.

Ett svenska prov som gick åt kråkskogen idag -.-´

Jag ska sluta svära och det har jag gjort för det mesta men nu säger jag apa i stället och det har mina kompisar börjat reta sig på :D

Hhaha nej men dyker det upp något konstigt ord här så vet ni varför :)

Jaja nej idag har jag inte gjort så mycket han precis käka efter skolan innan Ella och Carola kom och hämtade mig och vi åkte och hämtade madde sen direkt på träning ;)

Träningen gick väll så där men på två målen så gick det skit bra ;)

Nej nu kommer en masdsa bilder i stället ;) Jag är slö så jag orkar inte skriva ;)!!!

  



  

    hihihihihi (a)



  

   hatar detta !!!!!!!!!!!!!!!!!


  

   kan den inte bara ge sig och försvinna ??!!!


  



  

  det här är jag enligt min bild lärare.....


  

  heeeej kalleponken :D!!!



  

   is från donken XD!!!


  

  hihihihi (a)


  

   hhahahaha XD!!!


  

 hihihihih  (a) mobba inte !!!!!!!!!!!


  

  


  

  Jobbig gympa ?? ;)


   '

 Från lanare till hemmafru ;)!!



  

  våran paj :D:D:D0:D!!!!!!



  

jag vill klippa!!!!!!!!!!!!!


  

  Virreburr ;D


   '

   Fatta inte hur man orkar :(!!!


  

 hahahhahahahahahahahahahah XD!!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards